معاون فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان اصفهان؛

تشکل‌های جوانان اصفهان ۱۰۵ هزار بسته معیشتی توزیع کردند

مرادیان گفت:تشکل‌های جوانان و سازمان‌های مردم نهاد استان اصفهان از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مرادیان معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ۲ هزار بسته از ۱۰۵ هزار بسته معیشتی مربوط به اقلام بهداشتی پیشگیرانه از بیماری کووید ۱۹ مانند مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بوده است.

اواضافه کرد: در قالب رزمایش همدلی سه هزار بسته معیشتی آماده و از سوی اعضای ۱۹ سازمان مردم نهاد در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در ماه‌های گذشته یک صد هزار بسته شامل کیف و لوازم التحریر تهیه و شماری از آن به دانش آموزان نیازمند در استان و برخی مناطق جنوبی کشور تحویل شد.

مرادیان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی از جمله فعالیت‌هایی است که تشکل‌های مردمی جوانان استان با محوریت اقدامات بشردوستانه بویژه در ماه‌هایی که شیوع ویروس کرونا شدت یافت انجام دادند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به افزایش شمار تشکل‌ها نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: اکنون ۲۴۷ سازمان مردم نهاد دارای اعتبارنامه در استان فعالیت دارند و ۲۱ اعتبارنامه در ۱۱ ماه امسال صادر شد و ۵ اعتبارنامه در حال صدور است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: تشکل‌های جوانان استان در این مدت ۴۵ طرح در موضوعات مختلف مانند اشتغال و استارت آپ مطرح کردند و در این خصوص ۱۳ کارگاه عمومی دانش افزایی و ارتقای مهارت اعضای سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
کار خدا پسندانه ای است