توزیع هزار بسته معیشتی در آران وبیدگل

رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به یک‌ هزار بسته حمایتی به ارزش ۷۴ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان آران وبیدگل توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی کریمیان رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل افزود: بسته‌های حمایتی شامل ۱۰ هزار ماسک و لوازم بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و کمک‌های غیرمالی و مالی معیشتی به ترتیب به ارزش ۴۰ و ۲۴ میلیون تومان بود.

او ادامه داد: شناسایی افراد نیازمند و حفظ حرمت خانواده‌های دریافت‌کننده بسته‌های حمایتی و معیشتی از اولویت‌های مهم و اساسی است و تلاش می‌شود کمک‌ها بیشتر در منطقه‌های محروم توزیع شود.

رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل با بیان اینکه این جمعیت از زمان شیوع ویروس کرونا در تمامی عرصه‌ها برای مقابله و پیشگیری وارد عمل شده است، تصریح کرد: غربالگری مردم به ویژه مسافران ورودی‌های شهرستان از جمله اقدام‌های جمعیت هلال احمر است.

کریمیان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در راستای نظارت بر شیوه نامه های  بهداشتی افزون بر ۶۰۰ بازدید از واحد‌های صنفی آران و بیدگل داشت که با توزیع ماسک و تذکر به واحد‌های صنفی همراه بود.

شهرستان افزون بر ۱۰۳ هزار نفری آران و بیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.