لطفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامزدهای ریاست‌جمهوری قبل از انتخابات کابینه خود را معرفی کنند

دبیرکل جبهه حامیان قانون از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست تا قبل از انتخابات وزیران و معاونان خود را معرفی کنند تا مردم راحت‌تر تصمیم بگیرند.

حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص جلسات این جبهه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلسات هفتگی جبهه حامیان قانون هر هفته با حضور مسئولین و اشخاصی که قصد نامزدی برای ریاست جمهوری و شورای شهر تهران دارند در دفتر مرکزی این ستاد برگزار می شود.

او افزود: تشکیلات ما با برنامه ریزی دقیق و حساب شده و رصد لحظه به لحظه وضعیت انتخابات در کشور و اطلاع رسانی گسترده به مسئولان و نیروهای جبهه حامیان قانون در سراسر کشور اعم از استان‌ها، شهرستان‌ها، مناطق، نواحی، محلات در تهران خود را برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ با جدیت هر چه تمام تر آماده کرده و اولویت خود را هم بر پر شور کردن انتخابات خواهیم گذاشت تا فرمایشات مقام معظم رهبری را در تشویق مردم برای شرکت در انتخابات را عملی کنیم.

لطفی ادامه داد: جبهه حامیان قانون از تمام نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر دعوت خواهد کرد تا در دفتر مرکزی این جبهه حاضر شوند و برنامه ها و طرح های خود را برای حل واقعی مشکلات مردم در انتخابات ۱۴۰۰ ارائه کرده و راهکارهای خود را تبیین کنند و شورا و اعضای جبهه حامیان قانون هم با بررسی برنامه های نامزدها، در نهایت تصمیم خواهد گرفت تا از کدام نامزد حمایت کرده و به مردم معرفی کند.

او عنوان کرد: جبهه حامیان قانون در نظر دارد گزینه نهایی که خروجی این جریان باشد را حمایت کامل کرده و با استفاده از کمیته نخبگان این جبهه تلاش کند تا راهکارهای مناسب و تخصصی درباره اقتصاد، تولید، اشتغال و معیشت مردم را بررسی کرده و راهکار درست و منطقی انجام پذیرد تا مردم در زندگی خود این مسئله را کاملا لمس کنند.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در پایان گفت: درخواست ویژه ما از گزینه‌های مورد حمایت مان این خواهد بود که قبل از انتخابات و رای گیری معاونان، وزرا و مدیرانشان را به مردم اعلام کنند تا مردم بهتر تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار