مدیرعامل بانک رفاه:

اعتبار تسهیلات بانک رفاه به بازنشستگان ۱۱ برابر شد/ رونمایی از سامانه پرداخت غیر حضوری تسهیلات مستمری بگیران تامین اجتماعی

لله گانی گفت: اعتبار تسهیلات بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه در نشست خبری خود که امروز (۱۹ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های بخش سلامت و جامعه بازنشستگان در بانک رفاه است، گفت: امروز از سامانه پرداخت غیر حضوری تسهیلات مستمری بگیران تامین اجتماعی رونمایی شد، اعتباری که بانک رفاه در پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال می‌کرد از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و این افزایش باعث شد تا سامانه‌ای را راه اندازی کنیم تا بازنشستگان در شرایط کرونایی کمترین مراجعه حضوری را داشته باشند.

لله گانی افزود: در مرحله اول ثبت نام غیرحضوری مشکلاتی وجود داشت، اما در فاز دوم، ثبت نام برای دریافت تسهیلات را به صورت کاملا مکانیزه انجام دادیم که ایراداتی داشت و آن ایرادات رفع شد.

مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: بانک رفاه با داشتن هزار و ۱۰۰ شعبه در سطح کشور، باید بازنشستگان و مستمری بگیران مراجعه حضوری می‌کردند، که با غیرحضوری شدن دریافت تسهیلات، این امکان برای بازنشستگان تامین اجتماعی تسهیل شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه رفاه تولید، گفت: در سیل سیستان و بلوچستان که بازدید شد، بانک رفاه با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان به صورت بلاعوض برای تامین بشکه‌های آب شرب در مناطق سیل زده سیستان اعطا کرد.

لله گانی با اشاره به اقدامات بانک رفاه در حوزه راه اندازی سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، بیان کرد: قراردادی ۴ جانبه بین بانک رفاه، سازمان تامین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان نظام مهندسی انجام شد، در این سامانه تامین مالی برای خرید دی‌وایس‌ها را بانک رفاه انجام داده است تا پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز بتوانند تجهیزات لازم را برای نسخه نویسی الکترونیک خریداری کنند تا بعد از تامین زیرساخت‌ها نسخه نویسی الکترونیک انجام شود.

وی افزود: بانک رفاه از سال ۳۹ شروع به کار کرده و بیش از ۶۰ سال سابقه خدمت رسانی به مردم به خصوص بازنشستگان و کارگران را بر عهده دارد.

لله گانی درباره انواع تسهیلات پرداخت شده توسط بانک رفاه در ۹ ماهه اول سال، بیان کرد: ۱۸۷۹ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط، ۴۷۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در حوزه آب، کشاورزی، صنعت، مسکن و ساختمان، ۹ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مشاغل خانگی، اشتغال زایی مددجویی، هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی، ۷۱ هزار میلیارد ریال انواع ضمانت نامه‌ها در بانک صادر شده است، ۳۹ هزار و ۸۴۰ فقره تسهیلات ازدواج و کمک هزینه جهیزیه به مبلغ، ۳۷ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های مختلف در حوزه تولیدی، ۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحد‌های تولیدی، ۷ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به واحد‌های آسیب دیده از کرونا، پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان بهزیستی و کمیته امداد از دیگر اقدامات بانک رفاه بوده است، کمک مالی برای ساخت مسکن‌های روستایی و بافت‌های فرسوده شهری، کمک برای خرید مسکن به خانواده‌های شهدا و جانبازان، حمایت مالی از بنگاه‌های اقتصادی کوچک، کمک به معیشت جامعه مستمری بگیران تامین اجتماعی، از جمله فعالیت‌های بانک رفاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور در اکثر بیمارستان‌های کشور شعبه دارد، ادامه داد: آمار گرفتاری همکاران ما به کرونا در بانک رفاه به همین منظور افزایش یافت و حدود ۱۳ نفر از همکاران ما جان خود را از دست دادند، اما هیچ شعبه‌ای در هیچ بیمارستانی تعطیل نشد.

مدیرعامل بانک رفاه گفت: پرداخت تسهیلات مختلف به کادر درمان، پرستاران، دانشگاه‌های علوم پزشکی، در طول این مدت انجام شده است. تخصیص اعتبار سرمایه در گردش به سازمان تامین اجتماعی به دلیل افزایش تعداد بیکاران و دریافت کنندگان مقرری بیکاری از دیگر اقدامات بانک رفاه بود.

لله گانی اضافه کرد: اختصاص تسهیلات به کارگران نمونه که نیاز به وام داشتن، اختصاص تسهیلات برای طرح‌های اشتغال زایی در مناطق محروم هم از جمله اقدامات بانک رفاه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نامداری
۱۹:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
همس دروغ امروز اول اسفند یک ریال وام پنج میلیون تومانی تامین اجتماعی بانک رفاه واریز نکرده
Iran (Islamic Republic of)
شهریار پوراحمدی
۰۹:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام . من خودم بازنشسته همکار رمانی سازمان هستم و بخاطر روانه کردن فرزندلیسانسیه بیکارم نیاز به پول داشتم و علیرغم اینکه در تمام عمرم اگروامی گرفتم حتی در پرداخت یک قسط آن اهمال نکرده همیشه زودترازموعدآنراتسویه کردم وامی ازبانک رفاه بنامم شدکه انگارآنرادرقله قاف گذاشته دسترسی برای من پیرمرد ناممکن یعنی آنقدرضامن وسندومدرک درخواست شدکه ناچارعطایش رابه لقایش بخشیدم . اما سوالم اینه که من که حقوقم درهمین بانکه ومبلغ قسط وام کمترازثلث حقوقه چرانبایدحقوق یعنی سابقه سی وچندسال کارم ضامن یک وام برایم که سابقه بدحسابی هم ندارم باشد وازطرفی اینقدر سختگیری برای یک وام اندک چگونه است که گیرندگان وام‌های کلان بدون هیچ ضمانتی موجودی بانک رابه تاراج میبرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
حقوقها کم است وام نمی‌خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
چرا ما که از بانک رفاه حقوق نمیگیریم نباید از این تسهیلات استفاده کنیم ؟مراجعه کردیم بانک قبول نیکند بانک را عوض کنیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
همش دروغه.کدوم تسهیلات
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
بانک شما یک وام ۵میلیونی باباچرادروغ میگین اون وقت ۵۰میلیون بد کا رمندبانک رفاجوب سلام نمیدن تابخوان وام ب نچرادروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام.از کدام سایت باید اقدام کنیم.برای دریافت وام غیر حضوری بازنشستگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
من رفتم بانک رفا گفت خبری نیست چرا بازنشستهارو مسخره میکنن و دلش خوش تو به خدا دست بردارن تهسیلات نمخیایم اروزنی بیارن این کمک رو بکن مردم پول نونی بگیرن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب نیکخواه
۰۰:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
آخه خدا پدرتونو بیامرزه، با کدوم حقوق اقساط باید پرداخت بشه؟؟ وام پنجاه میلیونی اعلام میکنید، به بانک رفاه مراجعه میکنی ، بانک میگه حتما" حقوقت باید بالای پنج میلیون باشه ، وقتی پایه حقوق زیر سه میلیون اعلام کردید.. شما حقوقها رو به پایه نه میلیون تومان برسانید ، بقیه پیشکش .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
پولی که میبایست برای همسان سازی حقوق باز نشستگان و مستمری بیگرا ن میشد ، با متت گذاشتن آن را میخواهند بصورت تسهیلات به قشر باز نشستگان بدهند در صورتی که تمام این تسهیلات برای همسان سازی حقوق باز نشستگان بود در ضمن این مبالغ از ذخیره های صندوق بازنشستگی میباشد که آن را دور سر خودشان (ضعیف کشان) میگردانند و بعد با منت نهادن بصورت تسهیلات جار میزنند که... ان شا ۶ الله که نیرنگشان گریبان خودشان را بگیرد ؛ آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
لطفا حقوقها رو بالا ببرید.رفاهیات پیش کش .
Iran (Islamic Republic of)
ایرج قلیزاده
۲۲:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
طرحی جدید برای چپاول چندرقاز حقوق کارگران
Iran (Islamic Republic of)
احمد فرجی
۲۲:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
من دو ماه هست می خوام وام بگیرم از بانگ رفاه
ولی خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
اکثر تسهیلاتی که دارن برای خودش ودارودسته خودشون هست و بیشتر برای بازنشسته های کشوری ولشگری هستش.بازنشسته های کارگری ومستمری بگیرهای کارگری تامین اجتماعی هیچ حقی ندارن .واقعا متاسفم برای این آدمها که دارن حق کارگر را زیر پا میذارن .خدا همشونا لعنت کنه.برای کارگر بازنشسته وام پنجاه میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی با درصد بالا گذاشتن تا وام بگیره که به هیچ دردی نمیخوره یعنی بازنشسته اگر این وام را بگیرد نابود میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
به عنوان یه بازنشسته رفتم بانک رفاه برای وام. گفت ۱۰ میلیون باید ۴ ماه سپرده بذاری تا ۳۰ میلیون وام با یه ضامن رسمی بهت بدیم. ۳ درصد هم به عنوان وثیقه بلوکه میشه. اسمش طرح کرامت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم ولی از بانک ملت حقوقم رو دریافت می کنم تکلیف چیست یعنی ما حق دریافت وام بانک رفاه رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
مابازنشستگان ازحرفهای مدیرعامل بانگ رفاه درخصوص وام گفتند قبول نداشته وکذب میدانیم شاید به پرسنل خودبانگ داده باشند خواهشا کمتر دروغ خورد ما بازننشستگان درحال مرگ وفلاکت بدید
Iran (Islamic Republic of)
عدالت تقی زاده
۱۶:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
نیازی فوردارام
آخرین اخبار