نیکزاد در صحن علنی:

بدون حضور رئیس جمهور در شورایعالی مسکن، امکان بسیج کشور برای خانه‌سازی فراهم نیست

نایب رئیس مجلس گفت: مسکن یک مقوله فرابخشی است و بدون حضور رئیس جمهور در شورای عالی مسکن امکان بسیج کشور برای خانه سازی فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن اظهار کرد: مسکن یک مقوله فرابخشی است و برنامه‌ریزی برای تولید مسکن بدون بسیج بخش‌های مختلف کشور و هماهنگی بین آنها امکان پذیر نیست.

وی افزود: بدون حضور رئیس جمهور در شورای عالی مسکن امکان پیش بردن کارها فراهم نیست، در طرح جهش تولید و تامین مسکن چند تن از وزرا در نظر گرفته شده‌اند، اما معتقدم که وزیر نفت جهت تامین گازرسانی به پروژه‌های مسکن و همچنین وزیر جهاد کشاورزی هم به جهت آنکه یکی از محور‌های اساسی مسکن، زمین و تسهیلات است، در شورای عالی مسکن حضور داشته باشند.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: اگر قرار باشد مسئول کمیته امداد در شورای عالی مسکن باشد، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم باید در شورایعالی مسکن حضور داشته باشند. این در حالی است که از طرف نهاد‌های حمایتی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای عالی مسکن حضور دارد و کافی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار