پژمانفر در صحن علنی:

تامین اجتماعی به وظیفه خود درباره ساخت مسکن محرومین عمل نکرد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: تأمین اجتماعی تا کنون به وظایفش در مورد تولید و ساخت مسکن محرومین عمل نکرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی امروزو در جریان بررسی جزئیات طرح جهش تولید و عرضه مسکن اظهار کرد:  داشتن مسکن متناسب مورد نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است و دولت موظف به رعایت این موضوع است که زمینه اجرای این اصل را برای نیازمندان و کارگران فراهم کند.

وی افزود:‌مسئولیت ساخت مسکن برای مستضعفان و افراد تحت پوشش کمیته امداد بر عهده این کمیته است و به خوبی هم این کار را انجام داده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: ساختمان‌ها و خانه‌های متعددی برای محرومان از سوی کمیته امداد ساخته می‌شود و تا کنون یک میلیون و ۹۶۰ هزار واحد مسکونی توسط این کمیته ساخته شده است.

پژمان‌فر گفت: تأمین اجتماعی تاکنون به وظایفش در مورد تولید و ساخت مسکن محرومین عمل نکرده است، ولی وظیفه حاکمیتی ایجاب می‌کند این کار را انجام دهد.

نماینده مردم همدان  افزود: امروز ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین مسکن توسط کسانی که مسکن‌سازی می‌کنند مربوط به کمیته امداد است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بیان  کرد: یکی از کسانی که نقش بسیار مؤثری در تولید و عرضه مسکن برای محرومین دارد کمیته امداد است و هر جا هم که سیل و زلزله آمده این کمیته در صف خدمات‌رسانی به مردم و مستضعفان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار