لیگ برتر انگلیس؛

نیوکاسل ۳ – ساوتهمپتون ۲/ روزی‌های سیاه قدیس‌ها ادامه دارد

هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با پیروزی نیوکاسل برابر ساوتهمپتون پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته بیست و سوم فوتبال لیگ برتر انگلیس نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک میزبان ساوتهمپتون بود و موفق شد با وجود  ۹ نفره شدن  این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد.

در این بازی ابتدا جو ویلاک در دقیقه ۱۶ نیوکاسل را با یک گل پیش انداخت، سپس میگوئل آلمیرون در دقیقه ۲۶ نتیجه را ۲ بر صفر کرد. تاکومی مینامینو بازیکن ژاپنی ساوتهمپتون در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما آلمیرون در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول گل سوم نیوکاسل را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز ساوتهمپتون توسط جیمز وارد پرواز در دقیقه ۴۸ یک گل دیگر به ثمر رساند، اما این گل نتوانست مانع شکست این تیم شود و به این ترتیب چهارمین شکست پیاپی قدیس‌ها (لقب ساوتهمپتون) رقم خورد.

نیوکاسل در حالی در این بازی به پیروزی رسید که در دقیقه ۵۰ هندریک بازیکن این تیم از زمین بازی اخراج شد و  در دقیقه ۷۹  "شار"، دیگر بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و با توجه به این که نیوکاسل هر سه تعویض خود را انجام داده بود مجبور شد بازی را ۹ نفره ادامه دهد.

با این نتیجه نیوکاسل با ۲۵ امتیاز از ۲۳ بازی به رتبه شانزدهم صعود کرد و ساوتهمپتون با ۲۹ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه دوازدهم باقی ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار