ثبت نخستین شکست پارس آرا در لیگ برتر فوتسال

دختران فوتسالیست پارس آرا نتیجه را مقابل مس رفسنجان واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پارس آرا شیراز با نتیجه ۷-۴ مغلوب میزبانش مس رفسنجان شد.

ستاره زارع سرمربی پارس آرا شیراز گفت: بازی خوبی بود و ما نیمه نخست علی رغم زدن گل اول بازی در لحظات آخر گل مساوی رو دریافت کردیم هر چند که هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند.

او افزود: نیمه دوم با شروع بازی غافلگیر شدیم و سه گل دریافت کردیم، اما باز دست از تلاش برنداشتیم و علی رغم اینکه ۶-یک عقب بودیم باز اختلاف را به حداقل رساندیم و در نهایت ۷-۴ بازی را واگذار کردیم.

زارع اضافه کرد: من به تیمم خیلی امیدوارم، چون با وجود اینکه ما بدون هیچ تمرین و برنامه بدنی وارد مسابقات شدیم، ولی هفته به هفته سعی می‌کنیم تیم را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم و روی نقاط ضعف مان بیشتر کار کنیم و نباید فراموش کنیم که ما مقابل قهرمان فصل قبل با کمترین تغییرات و یکی از مدعیان لیگ امسال قرار گرفتیم و به تیم مس کرمان بابت این برد تبریک می‌گویم.

این نخستین شکست نماینده فارس در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود و پارس آرا با ۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

پارس آرا شیراز در دو بازی گذشته خود مقابل تیم‌های هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین به پیروزی دست یافته بود.

در گروه دوم این مسابقات تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی، پارس آرا شیراز، پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران، مس رفسنجان، کیمیا اسفراین و هیات فوتبال اصفهان حضور دارند.

پارس آرا شیراز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، جمعه ۲۴ بهمن ماه میزبان رهیاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.