پیام‌های دریافتی در هفدهم بهمن ماه؛

از درخواست پرداخت حق التدریسی بازنشستگان فرهنگی تا کاهش حقوق کارکنان ایران ایر

پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
با سلام واحترام خواهش می‌کنم به فکر حقوق کارگرها در زمان بازنشستگی باشید.با سپاس


کاهش دوباره شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. با توجه به اینکه شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹ به ۲۴ سال افزایش یافت بسیاری از دانش آموزان به همین دلیل تصمیم گرفتند یکسال دیگر برای رسیدن به آرزوهایشان صبرکنند و از رفتن به دانشگاه منصرف شدند. اما اخیرا بعد از گذشت ۷ ماه از برگزاری کنکور و بدون کوچک‌ترین اطلاع رسانی در این مدت طولانی، وزارت آموزش و پرورش در اقدامی غیر قابل قبول و منطق شرایط سنی را دوباره تغییر داده و به ۲۲ سال کاهش داد؛ و این امر سبب سردرگمی بسیاری از داوطلبان شده است و در ثبت نام در آزمون کنکور امسال دچار تردید شده اند؛ و این درحالی است که طبق آخرین مصوبه شورای عالی آموزش سن ۲۴ سال تصویب شده است. ازآنجایی که تنها یک روز تا ثبت نام در کنکور باقی مانده این مسئله را پیگیری نمایید.


پیگیری کاهش سقف سنی دانشگاه فرهنگیان
سلام، ضمن تشکر از شما، لطفا تغییر شرایط سنی که آموزش و پرورش اعمال کرده بود و قول دادید پیگیری می‌کنید رو، پیگیری کنید ممنون


معوقه حقوق کارکنان ایران ایر
۱۱ ماه است که کارکنان ایران ایر نه تنها افزایش حقوق نداشته اند بلکه کاهش ۲۰ درصدی هم داشته، این کاهش دریافتی خانواده‌ها را به مشکلات بی شماری گرفتار کرده است، هیچ گونه اعتراضی هم تا به حال نتیجه‌ای نداشته است، ما ازشما خواهش میکنیم این ظلم ورانت خواری را به اطلاع مسئولان که می‌توانند به ما کمک کنند، برسانید.


فاضلاب وبرق مسکن مهر فاز هفت پشت دیوار ترمینال
آب فاضلاب در جلو ساختمان ترنج دو همینطور رها شده و پیمانکار آن نسبت به تابلو برق آن‌ها کاری انجام نمی‌دهد.


پرداخت حق التدریسی بازنشستگان فرهنگی
سلام و وقتتون بخیر از شما خواهش می‌کنم حق التدریس پرداختی شاغلان وبازنشسته‌های فرهنگی مربوط به سال تحصیلی ۹۸را پیگیری بفرمایید که اصلا مشخص نیست پرداخت براساس چه مبنایی پرداخت کردن لطفا این موضوع رو رسانه ایی کنید تا بیش از این حق معلمان ضایع نگردد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار