پیام‌های دریافتی در شانزدهم بهمن ماه؛

از افزايش نرخ عوارضی آزادراه تا پرداخت نشدن وام یک میلیونی برای متقاضیان

پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


افزايش بی خبر نرخ عوارض آزاد راه همت كرج

از روز يكشنبه 12 بهمن ماه يک باره نرخ عوارض آزاد راه همت كرج از مبلغ 4 هزار تومان به 6 هزار تومان يعنی 50درصد افزايش پيدا كرده است در اين زمان از سال و بی خبر افزايش عوارض آيا قانوني است مگر حقوق كارمندان زياد شده است مگر اين آزاد راه از پول ماليات مردم ساخته نشده است .


کلاهبرداری همراه اول با نام دهه فجر

هر سال همزمان با دهه فجر شاهد فروش های فوق العاده در مراکز خرید ها یا خودروساز ها  ولی این جور فروش دیگه واقعآ نوبره همراه اول در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر اقدام فعال سازی بسته ای با همین عنوان و مختص سایت های داخلی نمود ولی منظور از سایت های داخلی کدام سایت ها می باشد چون هر چقدر به سایت های داخلی مانند : دیوار و روبیکا و آی گپ و غیره نه تنها از بسته استفاده نمی شود بلکه در روز روشن از جیب مردم می رود این را باید مسئولین همراه اول جوابگو باشند؟؟


کمبود سیمان در داخل و صادرات آن به خارج

با سلام و عرض ادب،

بنده ساکن شیراز و در حال ساخت یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی شیراز می باشم اما با کمبود سیمان مواجه شده ام و کار ساخت و ساز متوقف شده است،برای خرید سیمان به کارخانه سیمان شیراز که تماس و مراجعه داشته ام می گویند که باید ثبت نام کنم تا سال ۱۴۰۰ به من تحویل دهند که اینطوری کار ساخت و ساز کارگاه بنده تا سال ۱۴۰۰ متوقف می ماند و ضرر و زیان زیادی به بنده وارد می شود و تولید محصولات بنده به تاخیر می افتد

به کارخانه سیمان فیروزآباد که تماس داشته ام می گویند که همه ی سیمان ها صادر می شود و رانندگان اعتصاب کرده اند و برای داخل کشور بار نمی زنند!!!...کارخانه های دیگر هم که بهانه های دیگر می آورند و یا سیمان انها به درد کار بنده نمی خورد.

لطفا رسیدگی کنید با تشکر


محاسبه شدن مدرک تحصیلی

با عرض سلام ، وخدا قوت ، لطفا درمورد مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته لشکری ارتش که درحین خدمت تحصیل کرده وارتقا مدرک کارشناسی گرفته رسیدگی وپیگیری  تا مدرک آنان درسامانه سازمان تامین اجتماعی محاسبه ودرج گردد. باتشکر.


گرانی سیمان ومصالح ساختمانی

با سلام . چند وقت می باشد سیمان تورم داشته وگران شده است که مصرف کننده  برای خرید آن با مشکل مواجه می باشد لطفا از طریق دستگاه .مربوطه نظارت وپیگیری گردد.تا مشکل برطرف وقیمت متعادل شود باتشکر.


درج مدرک تحصیلی

با سلام وخسته نباشید . لطفا درخصوص محاسبه شدن ارتقا مدرک تحصیلی دریافت شده درحین خدمت قشر بازنشسته لشکری نظامی درسازمان بازنشستگی تامین اجتماعی هم رسیدگی وپیگیری به عمل آید باتشکر.


ندادن حقوق واقعی پرسنل آشپزخانه بیمارستان نمازی شیراز

سلام تمنادارم پیگیرباشیدچراکه طبق فیش حقوقی طبقه بندی مشاغل حقوق کارکنان آشپزخانه بیمارستان نمازی شیرازافزایش که نداشته ماهی۴۵۰۰۰۰تومان ازحقوقشونوهم نمیدن بعدازیک سال تازه فیش بهشون دادن برای طبقه بندی مشاغل امامجبوربه امضای کارگران رودرپی داشت چراکسایی که امضانکنن می گن اخراجی وتواین شرایط کرونااوناهم مجبورن سکوت کنند درشیرازهیچ کسی جواب را نمی دهد


مشکلات یارانه معیشتی

با سلام برای وام یک میلیونی معیشتی درخواست داده ام ولی واریز نشده اما دو ماه است که قسط 35 تومانی از آن کسر می شود و هیچ سامانه ای برای رسیدگی به سوالات و پیگیری وجود ندارد.ممنون می شوم پیگیری شود در اطراف ماخانوار دیگری هم هستند که  این مشکل را دارند.


عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

چرا بازنشستگان تامین اجتماعی باید یک و نیم میلیون عیدی بگیرند عیدی بازنشستگان کارگری هم باید به اندازه کارگران باشد این ظلم بزرگی است ما هم که هیچ پناهی نداریم


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۳:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
با سلام . باتشکر از پس گیری پیام وگزارش مخاطبان ومنعکس شدن آن به دستگاه ذیربط .
آخرین اخبار