مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

پاسخگویی فوری به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌

تیموری از آماده باش کامل نیرو ها برای پاسخگویی فوری به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌ در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه اضطراری کمیته بحران و پدافند غیر عامل در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار گردید.

پیرو اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران مبنی بر بارندگی شدید در استان ایلام و احتمال وقوع سیل، جلسه اضطراری کمیته مدیریت بحران با ریاست مدیر عامل و اعضاء کمیته بحران، بمنظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت مقابله با بحران‌های احتمالی پیش رو در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، ضمن تقدیر از زحمات و احساس مسئولیت کلیه اعضاء، با تأکید بر آمادگی تمامی نیرو‌های شرکت به تشریح راه‌های مقابله با بحران سیل پرداختند.

تیموری ضمن اعلام آماده باش به کلیه نیرو‌های انسانی، تجهیزات لجستیکی شرکت، پیمانکاران طرف قرارداد شرکت بر آمادگی کامل، جهت پاسخگویی فوری به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌های با استفاده تمامی منابع و توان شرکت تاکید نمودند.

ایشان همچنین تجارب حاصله از مقابله با سیلاب در سنوات گذشته در افزایش توان مقابله با حوادث را بسیار ارزنده بر شمرد و بیان داشتند؛ با توکل بر خدا و اتکا به نیرو‌های متخصص، مجرب و زحمتکش شرکت، آمادگی کامل برای مدیریت بحران‌ها و پاسخگویی درخور و سریع فراهم است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.