مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

یک هزار انشعاب فاضلاب در سطح شهرستان ایوان نصب می‌شود

تیموری از نصب یک هزار انشعاب فاضلاب در سطح شهرستان ایوان خبر داد و گفت: با تکمیل شبکه گذاری خطوط فاضلاب ایوان، کل انشعابات این شهر به بیش از به ۱۲ هزار فقره انشعابات می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مدیر عامل ابفای استان به همراه معاون بهره برداری توسعه فاضلاب و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ایوان بازدید نمودند.

در این بازدید  تیموری با ابراز رضایت از روند و کیفیت مطلوب بهره برداری تصفیه خانه و با اشاره به بهره برداری از خط انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان گفت: با اجرای این خط بیش از ۴۰۰۰ انشعاب، از انشعابات فاضلاب نیمه جنوبی شهر ایوان قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب خواهند داشت که با تخصیص اعتبار مورد نیاز پیش بینی می‌شود ظرف یکسال آینده عملیات نصب انشعابات نیز به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان کرد : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر ایوان نصب شده و تا پایان سال نیز نصب یک هزار انشعاب جدید در دستور کار است.

او با بیان اینکه با تکمیل شبکه گذاری خطوط فاضلاب ایوان، کل انشعابات فاضلاب این شهر به بیش از به ۱۲ هزار فقره انشعابات می‌رسد افزود: کل شبکه فاضلاب شهر ایوان ۷۵ کیلومتر است که از این مقدار نزدیک ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده است.

مدیر عامل ابفای استان افزود: تصفیه خانه فاضلاب ایوان یکی از کامل‌ترین تصفیه خانه‌های فاضلاب کشور است که تمام فرایند‌های تصفیه را دارا بوده و سیستم تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه لجن فعال متعارف است و جمعیتی حدود ۴۸ هزار نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.