صحبت‌های اهالی ورزش و هنر در روز خاکسپاری مرحوم علی انصاریان

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال کشورمان که روز گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، امروز در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم خاکسپاری علی انصاریان در بهشت زهرا با حضور مردم و اهالی ورزش برگزار شد. 

افراد سرشناس در مراسم خاکسپاری علی انصاریان صحبت‌هایی انجام دادند:

گرشاسبی مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت:

مردم دلی به بهشت زهرا آمدند تا شاید به علی بگویند واقعا گل کاشتی و دل‌ها را در عرصه هنر و ورزش شاد کردی. در بخش هنر لبخند را به مردم هدیه داد و درس بزرگی به ما داد آن هم مادر بود، هر یک کلمه‌ای که بیان می‌کرد نام مادر هم بر سر زبانش بود.

علیرضا منصوریان گفت:

چقدر خوب است که انسان به شکلی زندگی کند که مردم فراموشش نکنند و همیشه در قلب مردم بماند
امیدوارم خداوند بیماری کرونا را از بین مردم دور کند و دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

صحبت‌های اهالی ورزش در روز خاکسپاری مرحوم علی انصاریان

علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس:

درگذشت انصاریان عزیز را به خانواده اش به خصوص مادرش تسلیت می‌گویم خداوند به آنها صبر بدهد. ما ظرف یک هفته مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم، امیدواریم این کرونا هرچه زودتر از سر راه مان برداشته شود. انشاالله امروز میهمان حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام باشد. علی به خاطر مادرش ازدواج نکرد و عاشق مادرش بود.

علی فتح الله زاده گفت: 

انصاریان انسان وارسته و با شخصیتی بود و دیدید که همه مردم با وجود کرونا بر سر مزار مرحوم آمدند. از دیشب دلم پر پر می زد تا به مراسم انصاریان بیایم.

جواد هاشمی بازیگر کشورمان گفت:

رسیدن به محبوبیت مسیر سختی دارد و علی خیلی خوب این مسیر را طی کرد . هر کسی با علی همنشین بود دل مهربان آن و وفای او به رفقاشو می شناخت .اصلا انتظار نداشتم علی مقابل بیماری کم بیارد . و از بین ما برود .انصاریان واقعا حیف شد و خدا به مادرش صبر بدهد .

مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:

علی انصاریان از دوستان نزدیک من بود و جای او واقعا خالی است، علی به معنای واقعی حیف شد .علی برای پدر و مادرش سنگ تمام گذاشته بود و من به شخصه به حال و زحمتی که برای مادرش می کشید قبطه می خورم . از خدا می خواهم که به مادرش صبر بدهد و امیدوارم که با حضرت فاطمه (ع) مشهور شود .

صحبت‌های اهالی ورزش در روز خاکسپاری مرحوم علی انصاریان

محمد علیزاده خواننده کشورمان گفت:

من هنوز هم نبود علی را باور نمی‌کنم .علی مرد پر امیدی بود و زمانی که ما نا امید می‌شدیم او به ما امید می داد .علی آدم با معرفت و مردم داری بود و فقط خدا به مادر علی صبر بدهد. این روز ها همه دوستان نگران مادر علی هستیم و متاسفانه غم بزرگ و تلخی است و واقعا باید تنها خدا کمک کند .

رضا رویگری هنرمند مطرح کشورمان گفت:

به همه مردم ایران درگذشت این ۲ ورزشکار را تسلیت می گویم. این ۲،  فوتبالیست‌های بی‌حاشیه ای بودند و رفتن آن ها واقعا غم بزرگی است. مردم هم باید مراقب باشند چرا که این بیماری ( کرونا ) شوخی ندارد و میان کسی هم تفاوتی قائل نمی‌شود .


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار