چالش نخندیدن با هنرنمایی مرحوم علی انصاریان + فیلم

مرحوم علی انصاریان شخصیت شوخ طبعی داشت که بخشی از آن در یک آیتم چالشی قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی انصاریان بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، عصر امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ۴۳ سالگی درگذشت.

مرحوم انصاریان جدا از زمانی که فوتبال بازی می‌کرد؛ به دلیل شوخ طبعی خاصی که داشت از نظر شخصیتی هم بسیار محبوب بود. او چند سال قبل در یک آیتم چالشی شرکت کرد تا به نوعی توانایی نخندیدن را به رخ بکشد. این ویدیو لحظات جالبی را آفرید که در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

او در این آیتم چالشی موفق شد فرشاد احمدزاده، داریوش شجاعیان و کمال کامیابی نیا را شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
از گزارشات جسته و گریخته که در خبرها خواندیم و دیدم اگر مرحوم مهرداد میناوند خودش رو قرنطینه کرده بود و یا خودش را به یکی از مراکز درمانی کرونایی زودتر معرفی کرده بود و قرنطینه شده بود برای بهبودیش و به همه دوستانش و آشنایانش گفته بود کرونا گرفته نزدیکش نشوند بنظرمان الان هم میناوند مرحوم زنده بود هم علی انصاریان مرحوم جوان ناکام سالم و زنده بود و کرونا نگرفته بود و کنار مادرش بود !!! . خداوند جل جلاله بیامرزتشان و روحشان شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آخه بعضبا فکر میکنند روئین تن هستند یا کرونا سلبریتی هارو از کنارشون رد میشه طرف انگار ایدز گرفته که پنهان کاری میکنه اینهمه به مرگ این دو پرداختن واسه چیه مگه خون ابنا از خون بقیه رنگینتره چه خدمتی به جامعه کردند مگه کاش یه کم از رفتار آقای میناوند در مواجهه با دچار شدن به کرونا هم میگفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
چی میگی شما کاربر علی...من نمیدونم چرا فکر میکنید اینا مال شمارو خوردن ! اکثرشونم بچه فقر و تنگدست بودن منتها ننشستن یکی بیاد بهشون کار بده یا بره بذارنشون مثلا فوتبالیست یا دکتر و فلان بشن ، خودشون تلاش کردن و کار کردن تا به یه جایی برسن خب توام میخواستی بری دنبال فوتبال اگه استعدادشو داشتی پس وقتی استعدادشو نداشتی حرف نزن و وقتی خودتم برای زندگی بهتر مشخصه تلاش نکردی چون داری خودتو اینجا تخلیه میکنی با حرف مزخرف پس تلاش نکردی و همه رو مقصر میدونی
هرکس مزد تلاش و زحمتشو میگیره توام اگه میتونی برو فوتبالیست شو ۴ تا روپایی بزن بعد بیا کامنت بذار ، خودت چه خدمتی برا مردم و جامعه‌ت کردی؟؟؟ هیچی ، فقط اومدی کار و شغل و عشق یه عده دیگه توهین میکنی! کارت اینه اینا حداقل یه لبخند و شادی و هیجان و افتخاری به مردمشون هدیه دادن شما چیکار کردی؟؟؟
بسه دست بردارید از این رفتار و کلیشه ها! ما عادتمون شده جایی که خودمون نیستیم یا تنگدست تر از بقیه باشیم انگار اینا حقمونو خوردن و میندازیم تقصیر بقیه ، مرد باش رو پای خودت وایسا و تلاش کن ، اکثر فوتبالیستا از قشر خیلی ضعیف بودن چه از ایرانیش گرفته چه تا مسی آرژانتینی و رونالدو پرتغالی! ولی عرضه داشتن ، عرضه داشتنم به تلاش کردنه! پس فوتبالیستا فلانن مدیونی بشینی یه دقیقه فوتبال ببینی چون اینا هیچکاری نمیکنن دیگه!
وای جی سی جان لطفا ثبتش کنید
Iran (Islamic Republic of)
سردار ایرانی
۱۷:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
کاربر عزیزی که جواب علی رو دادی، دمت گرم،بتمام کلمه دمت گرم...چرا بعضی از موجودات انسان نما اینقده مزخرفن!!!!!حاضرم قسم بخورم این کاربر (علی) خودش یه چرت بتمام معناست، که اینطوری به یک عزیز مرحوم همچین چرندیاتی میگه.حیف اون نونی که خوردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آدم نمیدونه گریه کنه یا بخنده:) خیلی باحال وقشنگ میخندید..خدا رحمتش کنه...
Luxembourg
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
چقدر تلخ شده این بهمن با خبرهای تلخش .چقدر ناباورانه مادرت را ترک کردی چرا ناله های مادرت را نشنیدی تو اینقدر مادرت را دوست داشتی چرا دستش را رها کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه خیلی قشنگ میخندید
آخرین اخبار