پست امداد گاز شهر آبژدان ۴ نفر نیرو جذب می‌کند

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیکا گفت: جهت پیگیری و راه‌اندازی پست گاز بخش آبژدان، ۴نفر نیروی کار بومی در این پست مشغول بکار می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا نقدی پور مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیکا گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان به جهت پیگیری و راه‌اندازی  پست گاز بخش آبژدان، ۴نفر نیروی کار بومی در این پست مشغول بکار می‌شوند.

او افزود: با توجه به گاز دار شدن شبکه‌های شهری و روستایی و راه اندازی پست امداد در شهر آبژدان و نیاز به ۴ نفر نیروی کار جهت استخدام در این پست، از میان متقاضیان اشتغال که دارای لیسانس برق یا مکانیک، دارای کارت پایان خدمت، دارای حداکثر ۲۷ سال سن، دارای گواهینامه رانندگی و بومی اندیکا و دارای گواهینامه مهارت از سازمان فنی حرفه ای باشند.

نقدی پور ادامه داد: افراد واجد شرایط با در دست داشتن مدارک فوق تا روز چهار شنبه ۹۹/۱۱/۱۵ به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیکا مراجعه نمایند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیکا تصریح کرد: از میان متقاضیان اولویت استخدام با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است، و تنها معرفی افراد بومی صورت می‌گیرد و از پذیرش افراد غیربومی معذوریم؛ همچنین متقاضیان واجد شرایط معرفی شده پس از گذراندن مراحل گزینش و فرآیند آموزشی در اداره گاز زیر نظر پیمانکار نیروی انسانی مشغول به کار می‌گردند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اداره گاز ، گاز رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.