نمایش یک فیلم دفاع مقدسی در روز سوم جشنواره/ بهرام رادان متفاوتی در «ابلق» خواهیم دید؟

امروز دو فیلم سینمایی «ابلق» و «تک تیرانداز» در سینمای رسانه برج میلاد نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دو فیلم سینمایی «ابلق» ساخته نرگس آبیار و «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری در سینمای رسانه برج میلاد نمایش داده می‌شود.

بازیگران «ابلق» بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی و امین میری هستند.

در خلاصه داستانش آمده: برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می‌کند، ماجرایی رقم می‌خورد.

سیر صعودی کیفیت کاری نرگس آبیار را از اولین فیلمش تا «شبی که ماه کامل شد» می‌توان مشاهده کرد. کارگردانی که بیشتر به دنبال قصه گویی در لوکیشن‌هایی به دور از آپارتمان است، او سعی دارد شهر‌ها و اقلیم‌های دیگری به جز تهران را در آثارش نشان دهد که می‌توان گفت تا کنون موفق بوده است. حالا باید دید کیفیت کاری «ابلق» چطور پیش رفته و آیا می‌تواند موفق عمل کند؟

نکته دیگر این فیلم بازی بهرام رادان است که این سال‌ها بیشتر به دنبال ایفای نقشی متفاوت و احیای خود است. آبیار در زمینه شخصیت پردازی و کار با بازیگر نیز موفق عمل کرده و باید دید حالا که نوبت به رادان رسیده این اتفاق می‌افتد؟

فیلم بعدی که امروز نمایش داده می‌شود «تک تیرانداز» است این فیلم برشی از حضور شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز قهرمان ایرانی در جنگ دفاع مقدس را نمایش می‌دهد و کامبیز دیرباز نقش شهید زرین را بازی می‌کند.

لقب «گردان تک نفره» انتخاب شهید خرازی برای شهید عبدالرسول زرین بود.

از نکات بارز این فیلم داشتن قهرمان یا همان حلقه مفقوده‌ای است که سینمای ایران سال هاست از آن بهره‌ای نبرده است. از سویی رفتن سراغ سوژه دفاع مقدسی که این نیز کمرنگ شده بود و کمتر فیلمسازی سراغ آن می‌رفت را باید به فال نیک گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار