فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین از بار کنسرو ماهی

سردار ظهیری از کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین از بار کنسرو‌های ماهی در محور رباط کریم - شهریار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی محموله سنگین موادمخدر را از استان‌های جنوب کشور در قالب بار تن ماهی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی را دارد، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در محور رباط کریم- شهریار به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک شده و جهت بررسی به راننده آن دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف کرده و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین جاساز شده در بار تن ماهی شدند.


بیشتر بخوانید


سردار ظهیری در پایان با اشاره به اجرای طرح نجات ۳ در ۴۸ ساعت گذشته در ۶ شهرستان غرب استان تهران، تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی ۲۲۵ مورد حکم قضایی گرفته شده و ۶۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انهدام ۲ باند بزرگ موادمخدر در این طرح، اظهار داشت: در جریان اجرای این طرح ۹۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سردار ظهیری با قدردانی از تعامل مطلوب شهروندان با پلیس، خاطر نشان کرد: بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با موادمخدر مرهون همکاری شهروندان با پلیس می‌باشد و امید است این روند همکاری تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار