پیروانی: وزش باد و چمن مصنوعی کیفیت بازی را پایین آورد/ تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر مس رفسنجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر حسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم و برای تمام بیماران، به ویژه علی انصاریان آرزوی سلامتی می‌کنم. عوامل متعددی باعث شد که این بازی، کیفیت لازم را نداشته باشد. ۲ تیم بازیکنان خوبی دارند و با تفکر در زمین مسابقه حاضر می‌شوند.

پیروانی در ادامه گفت: وزش باد و کیفیت زمین چمن مصنوعی برای تیم ما شرایط متفاوت‌تری ایجاد کرد. ما برای رسیدن به رفسنجان مسیر زیادی را طی کردیم که باعث شد بازی کیفیت لازم را نداشته باشد. وزش باد باعث شد ۲ تیم به ویژه در نیمه دوم، به ارسال‌های مستقیم رو بیاورند. موقعیت گل چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود.


بیشتر بخوانید:


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت‌های یک خبرنگار مبنی بر اتلاف وقت صنعت نفت در این دیدار عنوان کرد: چنین صحبتی درست نیست. ما راه زیادی را طی کردیم و در کنار آن، ۱۰ نفره شدن تیم هم فشار زیادی روی بازیکنان ما وارد کرد. زمین چمن مصنوعی هم بازیکنان ما را خسته‌تر کرد. ۲ بازیکنی که روی زمین افتادند، بازیکنان تعویضی بودند و یک بار هم دروازه‌بان ما روی زمین افتاد که کادر پزشکی صنعت نفت در رختکن او را مداوا کرد. اگر بازیکنی روی زمین افتاد، دلیل نمی‌شود که تیم ما وقت کشی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار