صادقی: تا قبل از اخراج علیاری تیم برتر میدان بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص عملکرد این تیم برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص عمکرد این تیم برابر گل گهر سیرجان عنوان کرد: ابتدا درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت و برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می‌کنم.

او بیان کرد: در مجموع توانستیم به خوبی گل گهر را کنترل کنیم. به خصوص در نیمه اول توانستیم کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. البته گل گهر هم روی ضربات شروع مجدد موقعیت‌هایی را روی دروازه تیم ما ایجاد کرد. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و بازی متعادلی را شاهد بودیم در کل تا قبل از اخراج علیاری خوب بازی می‌کردیم، اما بعد از اخراج روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

مربی سایپا ادامه داد: گل گهر تیم حرفه‌ای است و برای همین دلیل توانست با کمک ضربه ایستگاهی به گل برسد. بعد از گل تعویض‌های هجومی تری انجام دادیم، اما موفق به جبران گل خورده نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص صحنه اخراج بازیکن این تیم عنوان کرد: صحنه اخراج را دیدم، اما قضاوت در خصوص آن را به عهده کارشناسان می‌گذارم.

صادقی در خصوص بیانیه‌های قبل از بازی اظهار داشت:من تنها در خصوص قلعه نویی صحبت نکردم.۳ هفته است که دارم می‌گویم که برخی تیم‌ها مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند تا داور را تحت تاثیر قرار بدهند با این حال امروز از سمت نیمکت هیچ کدام از تیم‌ها اعتراض شدیدی به داور نشد، اما اخراج بازیکن تیم ما نتیجه بازی را عوض کرد.

او گفت: امیدوارم داور تصمیم درستی گرفته باشد. سایپا هواداران زیادی ندارد و اگر داور برابر ما اشتباه کند اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار