هاشمیان: اکثر فوتبالی‌ها خاطرات خوبی از میناوند دارند

مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص درگذشت میناوند صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره درگذشت مهرداد میناوند اظهار کرد: به خانواده میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. مهرداد بازیکن بسیار خوب و تکنیکی فوتبال ما بود و رفتن او همه را ناراحت کرد. اکثر ما خاطرات بسیار خوبی از او داریم و برای خیلی از فوتبال دوستان این چند روز بسیار سخت و شوک‌آور گذشت.

او افزود: آرزو می‌کنیم علی انصاریان، حشمت مهاجرانی و همه کسانی که به کرونا مبتلا شدند، خیلی زود بهبودی پیدا کنند و دیگر این ماجرا برای هیچکسی در دنیا رخ ندهد. خاطرات بسیار زیادی از مهرداد میناوند داریم و اولین باری که او را دیدم سال ۱۳۷۳ تیم منتخب جوانان تهران بود و همیشه از او خاطرات خوبی دارم.

مربی تیم ملی گفت: در فوتبال ما بعضی‌ها ضد هم مصاحبه می‌کنند و به هم حمله می‌کنند، اما وقتی که یکی را از دست می‌دهیم، می‌بینیم که دنیا واقعا ارزش این کار‌ها را نداشته است. ان‌شالله همین کسانی که هستند قدر هم را بدانند و روح مهرداد میناوند هم شاد باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
واقعا دردناک بود واسه من یکی خیییییلی سخته امیدوارم هرگز دیگه کسی تو ایی سن وسال بخاطر کرونا از بین نره خدا بهمه سلامتی بده بعدشم ب داد انصاریان برسه
آخرین اخبار