افزایش ۲ برابری بستری بیماران کرونایی در بیمارستان رازی اهواز/ رنگ رخسار ۴ شهر خوزستان زرد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش ۲ برابری مراجعه و بستری کرونایی‌ها در بیمارستان رازی اهواز گفت: وقوع پیک جدید کرونا دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه ۴ شهر خوزستان شامل؛ اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و آبادان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند، گفت: رعایت اصول بهداشتی از سوی شهروندان ضروری است.

او زرد شدن وضعیت شهر‌های مذکور را زنگ خطری برای شکل گیری پیک جدید بیماری دانست و افزود: آمار مراجعان به بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده، به طوری که آمار مراجعه کننده به بیمارستان رازی اهواز در روز گذشته تا ۲ برابر افزایش داشته و بستری‌ها نسبت به یک ماه قبل ۲ برابر شده است.

ابول نژادیان کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، بازگشایی تالارها، افرایش برگزاری مراسم عروسی و عادی انگاری شرایط را عامل افزایش آمار ابتلا به کرونا و وضعیت زرد شهر‌های خوزستان عنوان و بیان کرد: بهبود شرایط در استان منوط به رعایت اصول بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است و کوچک‌ترین سهل انگاری منجر به بازگشت روز‌های قرمز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: باید تلاش کرد و تدابیری در ستاد استانی مبارزه با کرونا اتخاذ شود تا این روند را کندتر کرده و مانع از یک پیک بلند بیماری در خوزستان شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.