فرماندار حمیدیه:

عادی انگاری مردم درباره کرونا فاجعه می‌آفریند

هاشمی نسبت به افزایش آمار ابتلا به کرونا طی روز‌های اخیر هشدار داد و گفت: عادی انگاری و بی توجهی به نکات بهداشتی فاجعه می‌آفریند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان خواستار جدیت همه جانبه و مشارکت فعال همه ادارات و عموم مردم در خصوص پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری هستیم.

او با بیان اینکه سهل انگاری و بی توجهی مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک سبب بروز فاجعه در این زمینه می‌شود، افزود: همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها و ادارات شهرستان و اطلاع رسانی محیطی به شهروندان برای مقابله و کنترل بیماری کرونا ویروس ضروری است.

هاشمی با تاکید بر استفاده همه ادارات شهرستان به ویژه ادارات و ارگان‌های پر تردد از اپلیکیشن ماسک در ورودی ها، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید ضمن جلوگیری از ایجاد تجمع در محیط کاری خود، هماهنگی لازم را جهت اخذ تاییدیه به منظور اجرای برنامه‌های مربوطه از شبکه بهداشت و درمان را بعمل آورند.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: ضمن رعایت اصول بهداشتی از جمله حفظ فاصله اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک، نسبت به خود ارزیابی خویش طبق فرمت‌های مشخص شده از سوی بهداشت و درمان اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در حمیدیه با اشاره به اهمیت مولفه‌های بهداشت، امنیت غذایی و ارتباط مستقیم با سلامتی شهروندان و لزوم شناسایی، خواستار پیگیری و رفع موانع در همه حوزه‌های مرتبط از جمله آب و فاضلاب، پسماند، بیماری‌های غیر واگیر و... از طرف مسئولان شد.

هاشمی اظهار کرد: آهک پاشی و لایروبی جوی‌های روباز طبق روال گذشته در شهر و روستا باید انجام شود و نسبت به اعلام برنامه‌ها از سوی شهرداری و دهیاری‌ها (ازطریق بخشداری ها) به مرکز بهداشت شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.