بازداشت یک فرد مسلح در نزدیکی کنگره آمریکا

پلیس آمریکا از بازداشت یک فرد مسلح در اطراف کنگره این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا امروز (پنج‌شنبه) از بازداشت فردی مسلح در اطراف کنگره این کشور در واشنگتن دی‌سی خبر داد.

یک خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی در پیامی توییتری اعلام کرد: «افسران پلیس مستقر در اطراف کنگره آمریکا در واشنگتن دی. سی یک فرد مسلح ۷۱ ساله را دستگیر کردند. در اسلحه این فرد ۲۰ گلوله ۹ میلیمتری قرار داشته است.»

ساختمان «ریبورن هاوس» (Rayburn House) یکی از سه ساختمان اصلی کنگره آمریکا برای مجلس نمایندگان است که این فرد را در اطراف آن بازداشت کرده‌اند.

روز گذشته وزارت امنیت داخلی آمریکا در بیانیه‌ای وضعیت هشدار درباره امکان وقوع تروریسم داخلی علیه دولت جدید آمریکا به ریاست‌جمهوری «جو بایدن» را اعلام کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد احتمال «حمله تروریستی از سوی گروهی ضد ریاست‌جمهوری بایدن وجود دارد.»

 «ویلیام واکر» فرمانده نیروهای گارد ملی آمریکا، نیز به تازگی اعلام کرده استقرار این نیروها در واشنگتن دی‌سی برای ۳ ماه دیگر تمدید شده است.

ماه گذشته هزاران نفر از طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین، چند هفته پیش‌از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن و به‌منظور جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی کنگره، با خشونت به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند.

پس از آن طرح محاکمه دونالد ترامپ رسماً کلید خورد. به تازگی «چاک شومر» رهبر اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد روند محاکمه ترامپ «به‌سرعت و منصفانه» طی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
همونطور که انتظار میرفت با رفتن ترامپ جو آمریکا آروم شد. این ادعاها و احتمالا فالز فلگهای بعدی برای اعمال قانون موسوم به پاتریوت جدیده برای سانسور و کنترل بیشتر مردم آمریکا. بعد از ۱۱ سپتامبر مسلمونها رو به عنوان تروریست معرفی کردند و حالا سفید پوستهای غیر لیبرال و اصلا مهم نیست کی این به اصطلاح اعتراض ۶ ژانویه رو ترتیب داده بود و چرا پلیس جمعیت رو به داخل کنگره هدایت کرد. تظاهرات چند روز پیش آنتیفا هم سرکوب شد و اکانتهای توییترشون بسته شد. فعلا دیگه به این احمق‌های مارکسیست نیازی ندارند و اگه حرف اضافی بزنند پلیس تحت کنترل همین دموکراتها خفه‌شون می‌کنه
آخرین اخبار