در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تخصیص بسته معیشتی کرونا به بیش از ۲ میلیون خانواده تحت پوشش امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گفت: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش امداد از بسته معیشتی کرونا بهره‌مند شدند.

حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با سازمان زندان‌ها داریم، خانواده این افراد به ادارات اجرایی کمیته امداد در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف معرفی می‌شوند و تا زمانی که سرپرست خانوار در زندان است، تحت حمایت همه خدمات معیشتی و حمایتی امداد هستند.

او درباره واریز بسته معیشتی کرونا به حساب مددجویان کمیته امداد گفت: دوماه است که این مبلغ به حساب تمامی مددجویان امداد واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با بیان اینکه بسیاری از مددجویان حساب دریافت یارانه شان در صندوق امداد ولایت است گفت: آنها از این طریق کمک معیشتی را دریافت کردند، و تعدادی از مددجویان نیز کارت بانکی سایر بانک‌ها را دارند که با استعلام انجام شده به این گزارش رسیدیم که آن‌ها هم این مبلغ را دریافت کردند.

او ادامه داد: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانواده تحت پوشش امداد از این یارانه استفاده کردند.

خدرویسی درباره اهدای وسایل آموزش الکترونیکی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش گفت: با اولویت مناطق محروم و تلاش قابل توجه نهاد‌هایی مثل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه، بسیج و خیریه‌ها  تعداد قابل توجهی از این افراد تبلت مورد نظر خود را دریافت کردند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار