فرمانده کل ناجا:

در نیروی انتظامی دفاع مقدس همچنان باقی است

سردار اشتری گفت: در نیروی انتظامی دفاع همچنان باقی است و علت آن هم مقابله ناجا با گروه های تروریستی و ضد امنیت و اشرار و قاچاقچیان است.

در نیروی انتظامی دفاع همچنان باقی استبه  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه در حاشیه جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره نقش و فعالیت های نیروی انتظامی در این بنیاد گفت: جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی برگزار و موضوعات مختلفی در آن مطرح شد.

فرمانده کل ناجا افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، بودجه سال ١۴٠٠ و آیین نامه جلوگیری از تحریفات و اقداماتی که بر خلاف دستاوردهای دفاع مقدس هستند بود که به نظر اعضا رسید و قرار است تا با رفع یک سری از اشکالات در آینده به تصویب برسد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز مانند سایر نیروهای مسلح همچون ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موضوع حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات مناسبی را انجام داده است. ما در چند سال اخیر توانستیم با استفاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مرکز پژوهش های نیروی انتظامی کتب مختلفی را به چاپ برسانیم. در موضوع یادمان ها نیز تعداد آن ها را در مناطق جنوب، شرق و غرب کشور با کمک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزایش دادیم.

سردار اشتری اظهار کرد: در موضوع راهیان نور هم به عنوان یکی از اعضای برگزارکننده راهیان نور حضور داریم؛ هم موضوع امنیت راهیان نور و انضباط بخشی در خصوص حمل و نقل و ترافیک و ترددها. نیروی انتظامی حدود ١۴ هزار شهید، ٢٠ هزار جانباز و ٣ هزار آزاده را به ملت عزیزمان تقدیم کرده است. البته در نیروی انتظامی دفاع مقدس همچنان باقی است و علت آن هم مقابله ناجا با گروه های تروریستی و ضد امنیت و اشرار و قاچاقچیان و همچنین افرادی است که به جان و ناموس مردم تعرض مسلحانه می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار