فرمانده کل ناجا:

در حوزه شهدای نیروی انتظامی در دفاع مقدس یک عقب‌ماندگی داریم

سردار اشتری گفت: با همت ناجا و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حال جبران عقب‌ماندگی‌های دفاع مقدسی ناجا هستیم.

در حوزه شهدای نیروی انتظامی در دفاع مقدس یک عقب ماندگی داریم‌به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ٢٩ دی ماه در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد،  در جمع خبرنگاران گفت: از فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر می کنم که اهتمام بسیار خوبی را در این حوزه دارند. در حوزه شهدای نیروی انتظامی ما از گذشته یک عقب ماندگی داشته و داریم که با همت همکاران خود و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال جبران آن هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم فعالیت های همکاران خود در دفاع مقدس که شامل تامین امنیت شهرها و مبارزه با گروهک ها و اشرار و ضد انقلاب بود را بیشتر و بهتر ترسیم کنیم. یکی از اهداف این کار آشنایی جوانانی است که به نیروی انتظامی وارد می شوند تا بتوانند با تاسی از روحیه شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

فرمانده کل ناجا در پاسخ به سوالی درباره برگزاری کنگره و یادواره شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز یادآور شد: قرار بود که یادواره شهدای نیروی انتظامی در سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود یا به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار می‌شود و یا به سال آینده موکول خواهیم کرد تا مشکل بیماری کرونا رفع شود و بتوانیم یک برنامه سراسری برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید

در زمینه دفاع مقدس به اندازه ۵۰ سال کار نکرده داریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار