گروه عراقی «ألویة الوعد الحق» مسئولیت حمله به ریاض را برعهده گرفت

یکی از گروه‌های مقاومت عراق موسوم به «ألویة الوعد الحق» مسئولیت حمله روز شنبه به ریاض را برعهده گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از گروه‌های مقاومت عراق طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ریاض، پایتخت عربستان سعودی را که در روز شنبه رخ داده بود را بر عهده گرفت.

این گروه همچنین اعلام کرده است که؛ این حمله در انتقام خون شهدای انفجار‌های تروریستی بغداد بوده است.

روز شنبه برخی از رسانه‌ها خبری از شنیده شدن صدای انفجار در ریاض، پایتخت عربستان منتشر کردند که به دنبال آن شبکه الاخباریه به نقل از ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک هدف متخاصم در آسمان ریاض از سوی این ائتلاف شد.

گروه مقاومت اسلامی «ألویة الوعد الحق» در بیانیه خود آورده اند:

ما فرزندان شبه جزیره عرب پس از زیاده خواهی اعراب منطقه خلیج فارس بر اعمال جنایت در حق ملت‌های منطقه و همچنین تداوم حمایت آن‌ها از گروه تروریستی داعش و گروهک‌های تکفیری که دستانشان به خون بی‌گناهان آغشته است، به وعده خود عمل کردیم و پهپاد‌هایی مملو از وحشت را به سمت محل اقامت پادشاه و ولی عهد عربستان سعودی و اهداف دیگری در ریاض، پایتخت عربستان فرستادیم و آن‌ها را مورد هدف قرار دادیم.

عملیات پهپادی که در روز شنبه در ریاض و علیه عربستان سعودی انجام شد، در واقع سرآغازی است برای کشاندن معادله بازدارنده به داخل عربستان سعودی.

این عملیات تلافی‌جویانه در پی ریخته شدن خون شهدای انفجار اخیر در عراق بود. انتقامی که در صورت تکرار اینگونه حملات تروریستی از سوی کشور‌های حامی تروریسم، باز هم تکرار خواهد شد.

براثر وقوع انفجار تروریستی در بغداد، ده‌ها تن شهید و زخمی شدند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

برچسب ها: ائتلاف سعودی ، ریاض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
دمشون گرم
خدا پشت پناهشون
Czechia
reza
۱۱:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
از رضاخش چش::همچنین یعنی هم خون شدن کشورهای محورمقاومت تحت لوای مشترک علیه خون شهداء محورمقاومت و این یکپارچه گی کشورهای محورمقاومت یعنی نابودی دشمنان مشترک در منطقه و زمین گیر شدن ارتش سنتکام آمریکا با تمام گستردگی پایگاه های کوچک و بزرگش یعنی قطع ریشه و سر اژدهای 7سر در منطقه امید است این اتحاد و وحدت رویه هرچه بیشتر و هر روز از روز قبل بین کشورهای محورمقاومت مستحکم تر و قوی تر شود تا حمله و تجاوز به هریک از کشورهای محورمقاومت حمله و تجاوز به همه ی کشورهای محورمقاومت تلقی شود یعنی:
امت اسلامی واحدة با لوای واحدة منقش به لااله الاالله و قرآن کتاب الله الکریم واحدة و نبی واحدة که همان محمدرسول الله(ص) است در منطقه با اتحاد و وحدت در تمام شئون علیه دشمنان مشترک با هم یکدست شوند همان امت اسلامی جهانی که ابرمردتاریخ اسلام امام خمینی رحمت الله علیه در زمان حیات خود وعده ی تشکیل آن را با صدور انقلاب اسلامی داده بود و در همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی که لوله های صدور نفت بسوی آمریکا و اسرائیل بسته شد یکی از سیاست مداران استراتژیست غربی پیش بینی کرده بود که اسلام غولی است که از شیشه آزاد و خارج شده و دیگر به داخل شیشه باز نخواهد گشت و گسترش آن نه تنها اتحادجماهیرشوروی سابق را تکه تکه کرد بلکه نه چندان زود ایالات متحده را نیز تکه تکه خواهد کرد و الآن این پیش بینی با پیش بینی سلاله ی زهرای اطهر(س) امام سیدعلی خامنه ای حفظ الله تعالی که فرمودند آمریکا رو به افول است دنیا شاهد فروپاشی نظام سرمایه داری و کاپیتالیسم و امپریالیسم آمریکاست و آن هم نه توسط دشمنان آمریکا بلکه توسط آمریکائی الاصل های ساکن خاک آمریکا که خودشان با دستان خودشان پرچم آمریکا را در کف خیابان های ایالات مختلف آمریکا به آتش میکشند و تعریف حقوق بشرآمریکائی=کشتن معترضان توسط همان نمایندگانی که مردم خود آمریکا انتخاب کرده اند یعنی: حقوق بشرآمریکائی=شلیک گلوله به سینه معترض آمریکائی الاصل مخالف جنگ.... و دموکراسی آمریکائی =اشغال ساختمان کاپیتال کنگره با عبور از نیروهای گارد و ویژه امنیتی برای تائید و یا عدم تائید یک رئیس جمهور.....
Czechia
reza
۰۸:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
قال الله تعالی فی کتابه حق::""فان حزب الله هم الغالبون""
و ان الله لا یخلف المیعاد...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
وقتی آل سعود بفهمد انتقام کشتار مسلمانان از آنها گرفته میشود از به آتش کشیدن کشورهای اسلامی و حمایت از گروههای ترورریستی دست برمی دارند در مقابل هر انفجار تروریستی در عراق و سوریه ولبنان و یمن بایستی در عربستان نیز انفجاری رخ دهد و این یعنی بازدارندگی .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
این کمترین کاری هست که عراقی ها میتوانند در حق ال سعود خائن بابت انتقام شهدای ترور شده عراقی در بیارن
امیدوارم سعودی های تروریست سر عقل بیان
آخرین اخبار