امام جمعه موقت سمنان:

مسئولان استان سمنان پیگیر مصوبات سفر رییس دستگاه قضا باشند

حجت الاسلام عبدوس گفت: مسئولان استان سمنان، مصوبات سفر استانی حجت السلام والمسلمین رییسی را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه سمنان ضمن توصیه به نمازگزاران در خصوص تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات گفت: بنای اسلام و قرآن بر این است که به مسلمانان بیاموزد که اعمال خوب آثارش فقط برای آخرت نیست بلکه آثاری هم برای این دنیا خواهد داشت.

او در این آیین سیاسی و عبادی با اشاره به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان افزود: دشمنان امروز از موشک‌های بالستیک شما می‌ترسند و به خودش اجازه نمی‌دهد که بگوید گزینه‌ای روی میز یا زیر میز دارد.

حجت الاسلام عبدوس بیان کرد: ما در عین الاسد نشان دادیم که بعد از ۷۰ سال از ابر قدرتی آمریکا ایران چه کاری کرد و چگونه قدرت خودش را نشان داد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سفر یکروزه حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به استان سمنان از مسئولان خواست تا مصوبات سفر رییس دستگاه قضا را با جدیت پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام عبدوس اضافه کرد: سفر رئیس قوه قضائیه به استان سمنان یک نعمت بود، زیرا این قوه در وظیفه اش برای مقابله با فساد، قاچاق و مفسدان با تمام توان اقدام می‌کند.

خطیب نماز جمعه سمنان گفت: یکی دیگر از مصادیق شکر گذاری حفظ حجاب و عفاف است و نمونه آن هم دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان است که هر چه سریعتر باید به بهره برداری برسد.

او  از استانداری، فرمانداری و مسئولان خواست تا مسایل دانشگاه فرزانگان ویژه دختران را به طور جدی پیگیری کنند.

حجت الاسلام عبدوس هم چنین با اشاره به واگذاری کاروانسرای شاه عباسی به شهرداری گفت: مسئولان در این مرکز فرهنگی، انجام فعالیت‌های قرآنی را در دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیشرفت ایران در ساخت واکسن گفت: در این شرایط کرونایی، آمریکا و انگلیس و فرانسه نتوانستند کاری بکنند، ولی ایران توانست با ساخت واکسن ایرانی قدم بزرگی بردارد و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

امام جمعه سمنان گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری و بیداری خودشان برای حفظ سلامتی جامعه هشدار دادند و اجازه خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی را ندادند، چون هدف آن‌ها از بین بردن ایرانیان بود.

او افزود: یکی دیگر از برکات خداوند جریان برجام است و امروز همه در مجلس می‌گویند هر چه سریعتر باید تحریم‌ها برداشته شود و مسئولان هم گفتند ذره‌ای چانه زنی نخواهیم کرد.

نماز جمعه سمنان در مسجد امام (ره) این شهر با حضور نمازگزاران و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.