جهاد اسلامی: ترامپ رفت و ایران در برابر تحریم‌ها و فشار‌ها به پیروزی رسید

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ترامپ رفت؛ اما ایران در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی که علیه تهران به راه افتاده بود، پیروز شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، داوود شهاب، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که اذعان آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در خصوص قدس اشغالی که آن را پایتخت رژیم صهیونیستی برخواند، سیلی بر صورت افرادی خواهد بود که بر روی دولت‌های آمریکا شرط می‌بندند؛ همچنانکه او ایران را پیروز مقاومت در برابر فشارهای دولت ترامپ خواند.

شهاب در گفتگو با پایگاه خبری العهد لبنان تصریح کرد: این سخنان به منزله سیلی بر صورت تمامی افرادی است که بر روی تغییر ریشه‌ای سیاست آمریکا در برابر مسأله فلسطین شرط می‌بندند.

او در ادامه با بیان اینکه شرطی بندی باید بر روی پایداری ملت فلسطین صورت پذیرد، افزود: دولت آمریکا باید درس‌هایی را از دولت ترامپ که رفته، بگیرد و آن این است که هرچه آن‌ها تلاش کردند تا اشغالگری را به عنوان واقعیتی عینی اعمال کنند، با شکست مواجه شدند و حق برای اصحاب حق باقی خواهد ماند.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تأکید کرد: سال‌های باج خواهی و تجاوز که نشانه رایج دوره ترامپ در تعامل با کشور‌های معتدل عربی بود، سر آمده است. ترامپ می‌خواست تا مسأله فلسطین را از بین ببرد و فشار‌های فراوانی به منظور به زانو درآوردن ملت فلسطین آورد؛ اما ملت استقامت کرده و بر حقوق خود پافشاری نمودند.

او در پایان گفت: در نهایت ترامپ رفت و مسأله فلسطین باقی ماند؛ ترامپ رفت و ایران در برابر تحریم‌ها و فشار‌ها و تلاش‌ها برای جنگ اقتصادی که علیه ایران نیز مقاومت و کشور‌های منطقه به راه انداخته بود، به پیروزی رسید. در پایان پیروزی بود که آن را محقق کردیم و خروج تحقیر آمیزی بود که برای ترامپ وجود داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار