محمودزاده در صحن علنی:

رئیس جمهور به کمیسیون تلفیق اهانت می‌کند

نماینده مهاباد گفت: رئیس‌جمهور برای بار چندم به نمایندگان مجلس و کمیسیون تلفیق اهانت می‌کند.

محمودزاده: رئیس جمهور به کمیسیون تلفیق اهانت می‌کند/ نیکزاد: مدعیان باسوادی این وضع را برای مردم ایجاد کردندبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران جوان، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: رئیس‌جمهور برای بار چندم به نمایندگان مجلس و کمیسیون تلفیق اهانت می‌کند. امروز در جلسه هیئت دولت می‌گوید که آنها چهار عمل اصلی را بلد نیستند و هرکس سواد داشته باشد، می‌داند کمیسیون تلفیق به جای ادبیات اقتصادی از ادبیات سیاسی به کار می‌برد.

او ادامه داد: آقای رئیس جمهور! شما که می‌فرمایید ۲۷ سال تجربه بودجه نویسی دارید، چه بر سر مملکت آوردید؟ اگر مجلس و کمیسیون تلفیق کلیات بودجه فروپاشی رئیس‌جمهور را رد می‌کرد، او جرئت اهانت به کمیسیون تلفیق و مجلس را نداشت.

نماینده مهاباد ادامه داد: رئیس جمهور از اسفند سال گذشته از اتاقش از محل کار خارج نشده که ببیند با این ۷ سال بودجه نویسی چه بر سر مردم آورده است. من از رئیس مجلس و هیئت رئیسه تقاضا می‌کنم؛ این چندمین بار است تذکر می‌دهم، چرا اجازه می‌دهد او به مجلس توهین کند؟ از نمایندگان می‌خواهم با رد کلیات بودجه جواب رئیس جمهور را دهند.

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس دوم پارلمان در پاسخ به نماینده مهاباد گفت: درباره این موضوع مجلس در صحن تصمیم خواهد گرفت و کسانی که ادعا می‌کنند خیلی بلد و با سوادند، این وضع را برای مردم بزرگ ایران به وجود آوردند. بنابراین اینکه می‌فرمایید رئیس‌جمهور در جلسه امروز به کمیسیون تلفیق اهانت کرده، چنین حقی را نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار