بائو: من با نظر باشگاه نساجی به کادر فنی اضافه شدم/ شک نکنید نساجی در لیگ برتر می‌ماند

مربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران درباره علت ناکامی این تیم شمالی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

میثم بائو مربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر ماشین سازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ما در دقایق ابتدایی بازی گل خورد. بازیکنان ما تحت فشار بودند و ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی را از دست دادیم، اما بعد از آن به خودشان آمدند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و در نهایت گل تساوی را به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: ما  ۳، ۴ موقعیت گلزنی  صد در صد در نیمه دوم بازی داشتیم؛ اما در طرف مقابل، تیم ماشین سازی تنها یک موقعیت گلزنی داشت و از طریق ضربه کاشته به گل رسید.

بائو درباره این که او  با کنار رفتن فاضلی از تیم نساجی می‌رود، گفت: من را باشگاه نساجی آورده و به طور کلی ۴۸ ساعت است که به کادر فنی این تیم شمالی اضافه شده‌ام. البته به نظر مالک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی جدید احترام می‌گذارم و هر چه تصمیم بگیرند تبعیت می‌کنم.

تیم نساجی باید ۱۹ بازیکن در حد نامش داشته باشد 

مربی نساجی مازندران درباره نتایج ضعیف این تیم بیان کرد: من یکی ۲ روز است که به تیم نساجی پیوسته‌ام، اما تیم بزرگی مانند نساجی باید ۱۸، ۱۹ بازیکن در حد نامش داشته باشد. همچنین داستان اول فصل تیم نساجی را نمی‌دانم که چه کسی این تیم را بسته است، اما به نظرم باشگاه نساجی  از لحاظ فنی در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرد. این تیم می‌توانست بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد. تعداد بازیکنان خوب نساجی کم هستند و باید تیم در نیم فصل دوم  تقویت شود.

او درباره این که تیم نساجی  بازیکنان بزرگی را از دست داده است، گفت: این موضوع باید کارشناسی شود، اما من ۲ روز است که به تیم نساجی آمده‌ام و کارت مربیگری ام هم صادر نشده است. البته تنها ضعفی که دیدم این بود که دست سرمربی نساجی از لحاظ بازیکن روی نیمکت خالی بود. تیم نساجی باید ۱۹ بازیکن  شاخص و مطرح داشته باشد، اما این تیم فقط ۱۲ بازیکن خوب دارد.

بائو درباره آینده تیم نساجی مازندران بیان کرد: اگر تیم نساجی از لحاظ بازیکن تقویت شود و بازیکنان تلاش  کنند، به طور حتم در نیم فصل دوم می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

من درباره برکناری فاضلی نمی توانم نظر بدهم 

بائو درباره این که اخراج فاضلی سرمربی نساجی اقدام درستی بود، اظهار کرد: من در این باره نمی‌توانم نظر بدهم، چون ۴۸ ساعت است که به تیم نساجی ملحق شده‌ام و قضاوت کردن درست نیست.

او در پایان درباره این که تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال می‌ماند، گفت: تیم نساجی بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر آمده  است و  شک نداشته باشید که با کمک هواداران، مالک باشگاه، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان در لیگ برتر می‌ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار