حلالی: بازی واترپلو را بین پرسپولیس و نساجی دیدیم/ جدایی رسن ضعف مدیریت را نشان می‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در زمین خیس وطنی واترپلو بازی کردند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: من فکر می‌کنم که بازی واترپلو را مشاهده کردیم و توپ روی زمین مسابقه گیر افتاده بود. در مجموع  نمی‌دانم چه اصراری بود که  بازی  پرسپولیس و نساجی برگزار شود، چون می‌توانستند این بازی را با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار کنند تا شرایط زمین مساعد شود.

او ادامه داد: سازمان لیگ برای اینکه برنامه هایش بهم نخورد، بازی پرسپولیس و نساجی را  برگزار کرد. کیفیت بازی خوب نبود و این امکان وجود داشت بازیکنان ۲ تیم آسیب ببینند. این بازی مسئله فنی قابل بحث نداشت تا در این باره صحبت کنم. بازیکنان نمی‌توانستند با یکدیگر  پاسکاری کنند و کار‌های ترکیبی انجام بدهند و توپ از دفاع پرسپولیس به دفاع نساجی ارسال می‌شد. هر ۲ تیم چند موقعیت گلزنی داشتند و  در نهایت نتیجه بازی مساوی شد.  

بازی کردن در زمین نساجی نیاز  به شانس و اقبال  دارد 

حلالی درباره اینکه تیم پرسپولیس بعد از فینال آسیا روحیه لازم را ندارد، گفت: تیم پرسپولیس ۳ هفته در لیگ برتر فوتبال بازی نکرده بود و امیری و پهلوان چند هفته بازی نکردند و شرایط مسابقه را نداشتند. شرایط زمین نساجی مناسب نبود و  بازی کردن در  این وضعیت  به شانس و اقبال بستگی دارد. به هر حال پرسپولیس را نباید برابر نساجی قیاس کنیم و این تیم را باید در بازی‌های بعدی بسنجیم.  

شیری انگیزه مضاعفی در بازی با نساجی داشت 

او درباره اینکه مهدی شیری هنوز روحیه خود را به دست نیاورده است، بیان کرد: به نظرم شیری انگیزه مضاعفی در بازی با نساجی داشت و او نسبت به بازی فینال آسیا تلاش بیشتری کرد و لیاقت این بازیکن بیشتر از این است. به هر حال توپ در پای شیری گیر کرد و نتوانست به خوبی مانع حرکت حریف خود شود.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: من شنیده ام که  ذوبی‌ها تعمدی بازی نکردند. به نظرم اتفاقات بازی پرسپولیس و ذوب آهن مشکوک بود و به صورت طبیعی  این بازی لغو نشد.  

گل محمدی باید بازیکنان پرسپولیس را مدیریت کند 

حلالی درباره بازی‌های فشرده پرسپولیس بیان کرد: به هر حال بازی‌های پرسپولیس هر ۳، ۴ روز یک بار برگزار می‌شود و به طور حتم این تیم کار سختی پیش رو دارد، اما بازیکنان پرسپولیس از عهده کار بر می‌آیند. البته گل محمدی باید مدیریت کند تا بازیکنان آسیب نبینند و امتیازات بازی‌های معوقه را بگیرند.  

او درباره جدایی رسن گفت: جدایی رسن تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس بود. به هر حال مدیران پرسپولیس برای چندمین بار ضعف خود را نشان دادند که رسن  بازیکن با کیفیت خود را از دست دادند. رسن به وفاداری و انسانیت معروف بود و او هم مثل خیلی از بازیکنان می‌توانست قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اما این کار را نکرد. البته رسن در نهایت مجبور شد از پرسپولیس برود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار