رئیس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو:

ساعی فقط با تیم ملی تکواندو حق حضور در سالن مسابقات را دارد/ وساطت پولادگر باعث ابلاغ حکم سبک‌تری به ساعی شد

ناظمی، رئیس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو درباره محرومیت هادی ساعی توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید ناظمی، رئیس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو درباره ابطال نتیجه بازی پارسیان البرز برابر دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تغییر ترکیب دانشگاه آزاد اسلامی حین بازی بیان کرد: در ابتدا درگذشت محمدرضا بابادی مربی تیم تکواندوی مس کرمان را تسلیت می‌گویم. رای ابطال نتیجه عجیب نبود؛ چون هر ۲ تیم بین خودشان توافق کرده بودند تا ترکیب تیم دانشگاه آزاد عوض شد که خلاف آیین نامه سازمان لیگ بود که باعث تعجب ما شد. باید اگر تغییراتی در ترکیب رخ می‌دهند، برای همه تیم‌ها انجام شود که خوشبختانه اگر ابطال رای صورت نمی‌گرفت شاهد صعود فرمانیه و کن به مرحله حذفی نبودیم.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد به این رای معترض نیست و رضا ایمان زاده سرپرست این تیم کتبا اعلام کرده است که اعتراضی ندارد و تسلیم رای شد. سرپرست پارسیان البرز هم از ابطال رای خوشحال بود و در نهایت نتیجه بازی ۴ - ۴ اعلام شد و به نظر من عدالت رعایت شد.

رئیس کمیته قضایی فدراسیون تکواندو درباره حکم هادی ساعی اظهار کرد: بابت این اتفاق بسیار ناراحت هستم. ساعی از قهرمانان جهان و المپیک است. کاش این اتفاق نمی افتاد. درگیری فیزیکی او در رسانه‌ها با واکنش زیادی همراه بود. با ساعی بعد از درگیری صحبت کردم؛ حدود ۳ ساعت درگیر این ماجرا بودیم و قصد داشتم کار به رسانه‌ها کشیده نشود که تلاشم عقیم بود و همه مطلع شدند.

ناظمی گفت: هادی ساعی اظهارات خود را درباره درگیری اش اعلام کرد و البته اقدام او درباره بابایی، نایب رئیس سازمان لیگ تکواندو که فرد بسیار با اخلاق و بی آزاری است، بود و ساعی حتی به صورت مکتوب حلالیت طلبید و امضا کرد. امروز با ۳ عضو به مشورت پرداختیم و یکی از اعضا که محسن تمجید، رئیس سازمان لیگ تکواندو است، سنگین‌ترین حکم را خواستار بود.

او افزود: در نهایت هادی ساعی با توجه به رفتار مغایر با رفتار حسنه و نظم عمومی و اعلام بر این که برابر همگان سیلی بر صورت بابایی نایب رئیس سازمان لیگ تکواندو نزده است، در صورتی که رئیس کمیته قضایی شاهد این اتفاق و شنیدن درگیری کلامی او بوده، به مدت یک سال از ۲۶ دی ۹۹ در هیچ مسابقه کشوری و لیگ برتر حق حضور در سالن مسابقات را ندارد و همچنین به جزای نقدی ۱۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ میلیون تومان محکوم خواهد شد. البته او با تیم ملی می‌تواند به واسطه سمت مدیر فنی در مسابقات حضور پیدا کند.

ناظمی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: ساعی به مدت ۷۲ ساعت از ابلاغ رای حق اعتراض خواهد داشت. این در صورتی است که ساعی به صورت مکتوب ابراز بخشودگی و ندامت کرده بود، اما حالا عنوان کرده که درگیری فیزیکی اتفاق نیفتاده است. پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو وساطت کرد تا حکم سبکی برای ساعی در نظر بگیریم وگرنه به مراتب حکم از چیزی که اعلام شد سنگین‌تر بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار