اعلام بالاترین میزان مرگ و میر کرونایی در آلمان

آلمان روز گذشته شاهد بالاترین میزان مرگ و میر کرونایی در این کشور بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، آلمان روز گذشته شاهد بالاترین موارد مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در این کشور بود.

بنا بر اعلام «مؤسسه رابرت کخ» آلمان که مسئولیت کنترل این بیماری را در این کشور بر عهده دارد، روز پنجشنبه آلمان شاهد مرگ هزار و ۲۴۴ نفر بود که با این حساب، شمار مرگ و میر‌هایی که در این کشور رخ داده است را به ۴۳ هزار و ۸۸۱ نفر رساند. طبق اعلام سی ان ان، این رقم، یک رکورد روزانه در میزان مرگ و میر کرونایی است که از رقم ۱۸۸۸ نفری که در هشتم ژانویه در این کشور به وقوع پیوست نیز فراتر رفت.

مؤسسه رابرت کخ همچنین از ابتلای ۲۵ هزار و ۱۶۴ نفر به کرونا در روز پنجشنبه خبر داد که با این حساب، شمار موارد ابتلا در این کشور به یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است.

روز چهارشنبه دولت آلمان طرحی را به امضا رساند که طبق آن از مسافرانی که از کشور‌های پر خطر از لحاظ کرونا می‌آیند، می‌خواهد تا پیش از ورود به این کشور، مورد آزمایش قرار گیرند.

«ینس اشپان» وزیر بهداشت آلمان اعلام کرد محدودیت‌ها به منظور حفاظت در برابر گونه جدید کرونا که شیوع بالاتری دارد، ضروری است. او همچنین تصریح کرد: قرنطینه کنونی تا ماه فوریه ادامه خواهد داشت.

تا کنون بیش از ۷۵۰ هزار نفر در آلمان در چارچوب برنامه واکسیناسیون، واکسینه شده اند.

تا کنون بیش از ۹۳ میلیون نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۲ میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار