برنامه ۳ ساله شهرخودرو شکست خورد؟

تیم شهرخودرو در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا روند نتایج ضعیف رحمتی در مشهد ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا همچنان عملکرد ضعیف نماینده مشهد ادامه داشته باشد. هواداران مشهدی که چند فصل گذشته تیمشان نتایج خوبی کسب کرده بود و حتی درمسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، انتظارات زیادی از تنها نماينده‌شان در ليگ برتر فوتبال دارند و فشار زیادی از طرف آن‌ها روی کادر فنی و مالک وجود دارد.  

در شرایطی که گفته می‌شود احتمال دارد رحمتی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شود، اما حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو از ابتدای فصل از سرمربی خود حمایت کرده است و حتی در آخرین مصاحبه‌ای که انجام داده است در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج ضعیف کسب شده، رحمتی تا چه زمانی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت؟ گفت: رحمتی تا هر زمانی که بخواهد می‌تواند در شهرخودرو سرمربیگری کند.

مهدی رحمتی که اولین تجربه سرمربیگری خودش را پشت سر می‌گذارد نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و بعد از ۱۱ بازی با کسب ۱۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول لیگ قرار دارد.  

نکته‌ای که وجود دارد این است که تیم شهرخودرو در ابتدای فصل بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و بازیکنانی در حد و اندازه‌ی آن‌ها جذب نکرد و به نظر می‌رسید مالک شهرخودرو به دنبال پایین آوردن هزینه‌های تیم است و بودجه‌ چندان قابل توجهی نسبت به تیم‌های دولتی ندارد. این موضوع کار این تیم را برای جایگزین کردن یک سرمربی جدید به جای رحمتی سخت خواهد کرد.

رحمتی و حمیداوی از ابتدای لیگ بیستم صحبت از یک برنامه ۳ ساله می‌کنند که در سال سوم نتیجه خواهد داد. چنین برنامه ریزی‌های میان مدت، چندان در فوتبال کشورمان مرسوم نیست و حال باید منتظر ماند و دید آیا برنامه ۳ ساله شهرخودرو در ابتدای مسیر شکست می‌خورد و متوقف می‌شود و یا اینکه حمیداوی به همراه رحمتی به مسیر خود ادامه می‌دهند؟


بيشتر بخوانيد


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود مقدم
۲۱:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
پای تیم باید وایستی تا زحمات نتیجه بگیره
آخرین اخبار