حمیداوی: فدراسیون جای فوتبالی‌ها است/ به رحمتی تا زمانی که بخواهد بماند فرصت می‌دهم

کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودروی مشهد درباره دلیل حضور‌ش در ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: دلیل حضورم در فدراسیون مشخص است. می‌خواهم در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کنم.

حمیداوی افزود: حدود ۸ ماه پیش در انتخابات شرکت کردم، اما متاسفانه به خاطر کرونا، انتخابات لغو شد و پس از آن هم با مشکل اساسنامه فدراسیون فوتبال مواجه شدیم. این بار در انتخابات هیئت رئیسه ثبت نام کرده ام.

کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال مفید بود گفت: فکر می‌کنم اساسنامه باز هم جای تغییر و بهتر شدن داشت، اما نسبت به اساسنامه قبلی، بهتر شده است.

او درباره شرکت اهالی فوتبال مانند علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فدراسیون جای فوتبالی‌ها است و جایی برای غیر فوتبالی‌ها نیست. البته برخی از مدیران هم هستند که سابقه فوتبالی ندارند، اما توانمند هستند. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال کشورمان رخ دهد و هر عزیزی که می‌آید، بتواند برای فوتبال پاک و سلامت قدم بردارد.


بیشتر بخوانید:


مالک باشگاه شهرخودرو درباره شرایط تیمش گفت: شرایط تیم رضایت بخش است و در ۲ هفته گذشته نتایج خوبی گرفتیم. فکر می‌کنم نوار بدشانسی‌های تیم ما قطع شده است.

حمیداوی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به سید مهدی رحمتی فرصت می‌دهد گفت: به رحمتی تا وقتی که دوست داشته باشد بماند، فرصت می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهرخودرو مشکل مالی دارد گفت: اصلا مشکل مالی نداریم. نمی‌دانم این حواشی از کجا شروع شده است. دوست ندارم به این مسائل ورود کنم.

حمیداوی درباره راه ندادن اعضای تیم شهرخودرو به ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: من فکر می‌کنم که اختلاف درون خانوادگی میان مدیران باشگاه و مسئولان ورزشگاه به وجود آمد که هفته گذشته برطرف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار