مردم دستورالعمل های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند

فرماندار زیرکوه گفت: مردم با کاهش آمار مبتلایان به کرونا نباید حساسیت‌های خود را نسبت به این ویروس کاهش دهند.

عربشاهی فرماندار شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: زمانی می توانیم در مقابله با کرونا توانمندسازی کنیم که برنامه های آموزشی تداوم داشته باشند و مردم نسبت به این آموزش ها حساس و راغب باشند.

او افزود: رعایت نکات بهداشتی در واقع پیشگیری از این بیماری است و بسیار آسان‌تر و ارزان‌تر از ابتلا به کرونا است به همین دلیل به مردم توصیه می شود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا به این بیماری مهلک مبتلا نشوند.

عربشاهی با بیان اینکه اغناسازی افکار عمومی در شرایط کنونی می‌تواند نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی موثر باشد، عنوان کرد: اگر رعایت نکات بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها به عنوان یک امر لازم در جامعه تلقی می‌شود، این بدان خاطر است که حفظ سلامتی مردم در اولویت همه امور قرار دارد و مردم نیز باید نسبت به این موضوع حساس باشند.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: بی تفاوتی مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و عدم استفاده از ماسک یکی از مهم ترین عوامل انتشار این بیماری است.

او در ادامه عنوان کرد: مدیران باید نگاه سلامت محور داشته باشند و به صورت منظم ارزشیابی و نظارت بر نحوه آموزش و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در گروه های مختلف جامعه داشته باشند تا شاهد برگشت دوباره روزهای سختی کرونایی نباشیم.

انتهای پیام/ ر ف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.