ادامه محدودیت تردد شبانه در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با وجود نبود هیچ شهری با وضعیت قرمز و نارنجی در استان تردد‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح همچنان برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به این که شهرستاتی با وضعیت نارنجی و قرمز در استان نداریم محدودیت تردد بین جاده‌ای برقرار نخواهد بود اما محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح در استان همچنان برقرار است.

او افزود: بر اساس آخرین اعلام وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های کشور خراسان جنوبی در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

مهدی زاده با اشاره به همکاری مردم در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خدمات کادر درمان اظهار کرد: برای اولین بار تنها شهرستان نارنجی رنگ استان یعنی بیرجند توانست در وضعیت زرد قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: دو شهرستان سربیشه و بشرویه هم در وضعیت آبی یا کم خطر قرار گرفتند و سایر شهرستان‌ها هم در وضعیت زرد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به محدودیت فعالیت مشاغل گروه ۴ ادامه داد: سایر مشاغل محدودیتی در فعالیت ندارند و تنها باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

مهدی زاده گفت: حداکثر تعداد شرکت کننده‌ها در جلسات هم بر اساس وضعیت زرد رنگ همان ۳۰ نفر است و محدودیت فعالیت‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی از جمله نماز جمعه هم به روال قبل خواهد بود.

انتهای پیام/ ر ف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار