حماس: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی «انحطاط دیپلماتیک» است

یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد کشور‌هایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند به انحطاط دیپلماتیک دچار شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، «مشیر المصری» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که کشور‌های عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، دچار «انحطاط دیپلماتیک» شده، با صهیونیست‌ها ابراز دوستی و به حقیقت و جبهه مقاومت پشت کرده و در برابر اراده امت اسلام و ملت‌های بیدار خود ایستاده‌اند.

او گفت: غزه که در محاصره قرار دارد، تمامی معادلات غیر ممکن را ایجاد و بر هم زد، تاریخ را بار دیگر نوشت و رهبران، سربازان و مردم در کنار یکدیگر، در حماسه‌ای قهرمانانه و نبرد مقدماتی برای آزادسازی فلسطین قرار دارند.

عضو ارشد حماس افزود: امروز امت اسلامی در مرحله‌ای استثنایی و فوق العاده هستند که بیانگر اصالت موضعی که در طول تاریخ داشته‌اند، نیست، امروز برخی از طرف‌های عربی با دروغ و ریا مدعی اسلام هستند، اما در صف صهیونیست‌ها قرار دارند و چنین اقدامی، کودتایی علیه میراث امت اسلامی و اصالت موضع ملت‌های عربی و اسلامی در یاری رساندن به ملت فلسطین است.

المصری با بیان اینکه «فلسطین مسئله هر مسلمانی است و هیچ بازگشتی از مسیر مقاومت وجود ندارد تا اینکه وعده پروردگار ما برای آزادسازی سرزمین خود از چنگ یهودی‌های متجاوز محقق شود»، عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

او تأکید کرد: عادی‌سازی مورد پذیرش ملت‌های عربی و اسلامی نیست و این ملت‌ها، عادی‌سازان و کسانی را که مشتاق دیدار با دشمن صهیونیست هستند، نمی‌پذیرند.

عضو ارشد جنبش حماس با تأکید بر اینکه مسیر اصیل جهاد و مقاومت برای آزادسازی فلسطین کافی است و هر سال هزاران حافظ قرآن در غزه برای طلایه داری این آزادی آماده می‌شوند، از مواضع آزادگان مسلمان و مخالفان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار