وزارت خارجه سوریه: تروریسم صهیونیستی و تکفیری هماهنگ هستند

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد تجاوز مجدد دیروز رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک سوریه نشان دهنده هماهنگی کامل میان تروریسم صهیونیستی و تکفیری است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: شدت تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی همزمان با تجاوزات گروه‌های تروریستی و حمله به وسائل نقلیه غیرنظامی در منطقه البادیه سوریه اخیرا افزایش یافته است.

وزارت خارجه سوریه در پیامی به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت بین الملل اعلام کرد: سوریه مجددا تاکید دارد که تداوم این تجاوزات روشمند که اکنون بیش از هر زمان دیگری امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند، غیرقابل پذیرش است. سوریه همچنین تاکید دارد که همه تجاوزات اسرائیل نه تنها ملت سوریه را نمی‌ترساند، بلکه باعث اصرار و پافشاری آن برای پیروزی علیه تروریسم و باز پس گیری جولان اشغالی می‌شود.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: سوریه مجددا از شورای امنیت می‌خواهد در چارچوب منشور سازمان ملل که مهم‌ترین آن حفظ صلح و امنیت بین المللی است، پذیرای مسئولیت خود باشد. سوریه همچنین خواستار این است که آغاز سال جدید فرصتی دیگر برای اتخاذ اقدامات قاطعانه و فوری باشد تا از تکرار چنین تجاوزات تروریستی اسرائیل جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار