مستعان: تیم استقلال در لیگ برتر تکواندو زنگ تفریح نخواهد بود

مربی تیم تکواندوی استقلال گفت: تمام تلاشمان را برای موفقیت در لیگ برتر امسال با حضور بازیکنان جوان‌مان می‌کنیم.

هادی مستعان مربی تیم تکواندوی استقلال در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم در لیگ برتر تکواندو بیان کرد: تیم استقلال تهرانِ امروز و یا بهتر است بگوییم جوانه قدیم،‌ ساختار و تشکیلات ۱۴ ساله دارد. از سال ۸۵ رحیم صالحی تیم جوانه را به لیگ معرفی کرد.

او ادامه داد: مربیان حال حاضر این تیم هم بازیکنان همان دوره هستند. بازیکنانی مثل مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی و من  از همان دوران در تیم جوانه بودیم و الان هم به اسم تیم استقلال در خدمت رحیم صالحی هستیم.

مستعان درباره هدف این تیم در لیگ امسال بیان کرد: تیم ما یک تیم بسیار جوان و آینده دار است که با میانگین سنی ۲۲ سال پا به مسابقات می‌گذارد. امسال اکثر بچه ها برای بار اول در لیگ برتر حضور دارند. ما با تمام وجود به تمام بچه های تیم‌مان امیدوار هستیم و از لحاظ روحی و روانی برای یک پیکار تمام عیار آماده هستیم.

مربی تیم تکواندوی استقلال ادامه داد: ما به هیچ وجه زنگ تفریح هیچ تیمی نیستیم و در کنار حضور در لیگ، نیم نگاهی هم به صعود داریم تا ان‌شاالله در سالهای آینده با برنامه یزی بلند مدت بتوانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار