بازگشت جذابیت به شیاپ چانگ تکواندو بعد از یک دوره طولانی

رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی آقایان از جمعه در گروه الف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از یک وقفه طولانی مدت به واسطه شیوع ویروس کرونا، دیدار‌های هفته اول تا پنجم از مرحله نخست رقابت‌های گروه الف لیگ برتر تکواندو آقایان روز جمعه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

تیم‌های شهرداری ورامین (به عنوان سر گروه)،  مس کرمان، استقلال تهران و فتح صدر البرز طبق قرعه کشی در گروه الف قرار گرفتند و باید برای صعود به مرحله بعدی با یکدیگر رقابت داشته باشند. تیم پاس قوامین در این گروه قرار داشت که به دلیل مشکلات مالی انصراف خود را اعلام کرد.

شهرداری ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته رقایت‌های لیگ برتر تا دندان مسلح است و از المپین تیم ملی همچون میرهاشم حسینی بهره می‌برد. مس کرمان هم برای جذب بازیکنان مورد نظرش هزینه بسیار خوبی کرد و کاپیتان تیم ملی آقایان، سجاد مردانی را جذب کرد. تیم استقلال، اما تازه وارد لیگ است که با بازیکنان جوان، اما کادر فنی بسیار با تجربه سودای قهرمانی دارد.

فتح صدر البرز هم که پیش از این در لیگ بانوان حضور داشت، اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر تکواندوی آقایان را خواهد داشت و قرارداد‌های خوبی هم با مربیان تیم ملی و بازیکنان جوانش بسته است.

طبق برنامه سازمان لیگ تکواندو، در هفته اول شهرداری ورامی با قرعه استراحت رو به رو است و استقلال تهران  و فتح صدرالبرز  در اولین بازی مسابقه می‌دهند. در هفته دوم صنعت مس کرمان استراحت دارد و بازیکنان فتح صدر البرز مقابل شهرداری ورامین پا می‌زنند. در هفته سوم فتح صدر البرز  استراحت  کرده و استقلال با مس کرمان دیدار می‌کند. هفته چهارم  استقلال قرعه استراحت دارد و  مس کرمان و شهرداری ورامین به روی شیاپ چانگ می‌روند.

در دیدار هفته پنجم، استقلال به مصاف شهرداری ورامین می‌رود و  فتح صدر البرز با تکواندوکاران  مس کرمان دیدار خواهد کرد. پیش از این تیم‌ها تست کرونا انجام دادند و جواب تست همه بازیکنان و کادر فنی منفی شده است. این بازی‌ها با شیوه نامه‌های بسیار سختگیرانه از سوی فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود تا کرونا متوجه بازیکنان از جمله المپین‌ها (آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی) در آستانه بازی‌های المپیک نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار