ملی پوش اسکی:

پنجره مسابقات المپیک باز شده است و امیدوار به توجه ویژه هستیم

مرتضی جعفری، ملی پوش اسکی در خصوص انتخابات فدراسیون اسکی و مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی جعفری، ملی پوش اسکی در گفت ‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخابات فدراسیون اسکی گفت: من امروز نماینده ورزشکاران بودم. نظریان با کسب ۲۳ رای انتخاب شد و به او تبریک می گویم.

او در مورد خواسته‌اش از نظریان افزود: پنجره مسابقات المپیک باز شده است و امیدوارم نگاه ویژه‌ای داشته باشد که بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم.

جعفری درباره مسابقات قهرمانی جهان و اردو‌های تیم ملی اسکی گفت: مسابقات قهرمانی جهان تقریبا یک ماه دیگر و در کشور ایتالیا برگزار می‌شوند. اردو‌های تیم ملی یک هفته است که شروع شده‌اند، اما مهم‌تر از همه این‌ها مسابقات المپیک است که باید بیشتر پیگیری شوند و تمرینات منظمی را برای سال بعد داشته باشیم.

جعفری در مورد مهم‌ترین مشکلی که فدراسیون اسکی دارد و نظریان باید به آن ورود کند، افزود: مهم‌ترین مشکل، نبود لوازم کافی است که باید نظریان آن را حل کند.

او در ادامه گفت: لوازم مورد نیاز ما، کفش‌ و اسکی‌ها هستند. در مسابقات قهرمانی جهان در ۲ رشته مار پیچ کوچک و مار پیچ بزرگ شرکت خواهیم کرد. کفش‌ها هر سال باید عوض شوند، چون خاصیت قبل خود را از دست می‌دهند. با توجه به هزینه‌ها بسیار سخت است که آن ها را خریداری کنیم. از نظریان خواهش می کنم که نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار