برگزاری اردوی تیم ملی اسکی با نفرات از پیش تعیین شده

اسکی بازان ثابت، مجددا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی اسکی از  اسفند ماه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود. در نهایت اردوی تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان از شنبه ۱۳ دی ماه در پیست بین المللی دیزین آغاز شد.

البته فدراسیون اسکی از آذر ماه مجوز آغاز فعالیت را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش دریافت کرده، اما تشکیل  اردوی تیم ملی را تا این هفته به تعویق انداخته بود.

باید در نظر داشت که رقابت‌های قهرمانی اسکی جهان ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شوند و فاصله زمانی کمی باقی مانده است. فدراسیون اسکی  بدون برگزاری انتخابی تیم ملی، نفرات مورد نظر خود را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

کورش صبوریان، سرپرست فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با تصمیمی که گرفتیم، اسامی اسکی بازان آلپاین را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبان ارسال کردیم. ما اسامی اسکی بازان را ۵۰ درصد بیشتر از ظرفیت  به میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان ارسال کرده‌ایم.  

او گفت: اسکی بازانی که امتیاز بیشتری داشتند را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان، انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم  تا نفرات قطعی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار