اعزام تیم ملی اسکی به قهرمانی جهان بدون برگزاری انتخابی!

فدراسیون اسکی اسامی بازیکنان را بدون برگزاری انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به فدراسیون جهانی ارسال کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند سال اخیر شاهد بوده‌ایم که فدراسیون اسکی کشورمان به بخش قهرمانی توجه خاصی نداشته است. حدود یک ماه تا رقابت بزرگ و مهم قهرمانی جهان آلپاین و صحرانوردی زمان باقی مانده است. این در حالی است که ورزشکاران این ۲ رشته حتی یک روز هم در اردوی بدنسازی و فنی شرکت نکرده اند.

امسال برخلاف روند ادوار گذشته، برای انتخاب افراد منتخب تیم ملی هیچ گونه مسابقه‌ انتخابی تیم ملی برگزار نشده است. در طول این مدت بهانه فدراسیون اسکی شیوع ویروس کرونا و بسته بودن پیست‌های اسکی بود. نکته جالب این است که از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز آغاز تمرین تیم ملی و برگزاری لیگ در پیست اسکی صادر شده است.

/// اعزام تیم ملی اسکی به قهرمانی جهان بدون برگزاری انتخابی

باید یادآوری کرد که پیست اسکی توچال در آذر ماه باز شد و سایر پیست‌های اسکی هم فعالیت عادی خود را در این ایام داشته‌اند.

فدراسیون اسکی تا پایان امروز زمان دارد تا اسامی ۶ بازیکن را به فدراسیون جهانی برای حضور در قهرمانی جهان ارسال کند. با توجه به برگزار نشدن اردوی تیم ملی قطعا فدراسیون اسامی مد نظر خودش را برای فدراسیون جهانی ارسال می‌کند.

در تاریخ ۱۷ دی ماه فدراسیون اسکی انتخابات را پیش رو دارد. آینده اسکی به انتخابات فدراسیون بستگی دارد، اما با مسیری که قرار است پی گرفته شود ممکن است همچنان مسیر موفقیت برای اسکی کشورمان ناهموار باقی بماند.

شاید مهمتر از انتخاب رئیس فدراسیون اسکی، افرادی هستند که قرار است همراه رئیس فدراسیون باشند. باید دید روند ماندگاری افراد ثابت ادامه دار خواهد بود یا خیر. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار