از پل خاتون کرج چه خبر؟/ وقتی تاریخ مُعطل اعتبار می‌ماند

هنوز اعتبارات لازم برای ترمیم پل خاتون کرج دردسترس متولیان امر قرارنگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش پل دختر یا پل خاتون کرج واقع درجنب شرکت برق شرق این شهر که متعلق به دوران سلجوقیان است، فروریخت.

باتوجه به اهمیت تاریخی این پل، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از کمک پانصد میلیونی از محل بودجه خود برای طرح ترمیم آن خبر داد.

بعد از آن، شهرداری کرج و استانداری البرز نیز مدعی شدند که هر کدام از آن‌ها نیز پانصد میلیون تومان به طرح یادشده کمک خواهند کرد.

اکنون با گذشت یک ماه از ریزش پل دختر و فرارسیدن اوج فصل بارش و سرما، شمارش معکوس برای به اغما رفتن خاتون پل‌های کرج آغاز شده است.

فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه هنوز هیچ بودجه‌ای برای بازسازی پل دختر در اختیار ما قرار نگرفته است.

او افزود: از محل اعتبارات خودمان روی پل را با پلاستیک پوشانده‌ایم و برای آن‌که صدمه بیشتری به بنا وارد نشود نیز پوشش فلزی را روی آن قرار خواهیم داد که البته همه این‌ها چاره‌های مقطعی هستند.

محمدی گفت: بودجه و کمک‌ها برای بازسازی پل دختر کرج باید زودتر از این‌ها در اختیار ما قرار می‌گرفت و با از دست رفتن زمان کار برای ما سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.