دستگیری ۸ معترض در تجمع مقابل اقامتگاه نتانیاهو برای هشتمین ماه متوالی

معترضان در سرزمین‌های اشغالی مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر صهیونیست‌ها برای هشتمین ماه متوالی دست به تجمع زدند و نیرو‌های امنیتی ۸ تن از آن‌ها را دستگیر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه جروزالم پست امروز (شنبه) در گزارشی اعلام کرد معترضان در سرزمین‌های اشغالی در «بالفور» مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها برای هشتمین ماه متوالی دست به تجمع زدند.

این معترضان در حالی که مشعل به دست داشتند وروردی پشتی اقامتگاه نتانیاهو را مسدود کرده‌اند. نیروهای امنیتی در درگیری با معترضان ۸ تن از آن‌ها را دستگیر کردند.

این بیست و هشتمین هفته متوالی است که معترضان در اراضی اشغالی دست به تجمع گسترده می‌زنند. انتظار می‌رود مانند هفته‌های گذشته در دیگر شهر‌های سرزمین‌های اشغالی نیز تظاهرات برگزار شود.

هفته گذشته نیز این وبگاه خبری اعلام کرده بود صد‌ها معترض برای بیست‌وهفتمین هفته متوالی در سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به کلاهبرداری، رشوه‌خواری و نقض اعتماد عمومی علیه نتانیاهو در مقابل اقامتگاهش در خیابان بالفور دست به اعتراض زدند.

البته تایمز اسرائیل پیش از آن در گزارشی از برگزاری تظاهراتی در سرزمین‌های اشغالی خبر داده و اعلام کرده بود رهبر این اعتراضات از سوی پلیس صهیونیست‌ها دستگیر شده است. این نشریه تظاهراتی که هر شنبه بعد از ظهر برگزار می‌شود را عظیم‌ترین در نوع خود دانسته است.

ناتوانی نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین پرونده قطور فساد اقتصادی او ازجمله مهمترین علت‌هایی است که صهیونیست‌ها خواهان استعفای فوری نتانیاهو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار