حلالی: تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن کمتر از شکست نبود / سرخپوشان در شوک قهرمان نشدن در آسیا هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیمه اول به خوبی به بازی مسلط بود و بازیکنان خیلی خوب توصیه‌های کادر فنی را انجام می‌دادند، اما تیم ذوب آهن در نیمه دوم توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را به ثمر برساند.

او افزود: تعویض‌هایی که کادر فنی پرسپولیس  انجام داد جوابگو نبود. به نظرم حملات بی محابای پرسپولیس باعث شد که ذوب آهن  ضد حملات روی دروازه سرخپوشان انجام بدهد که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد. این تساوی کمتر از شکست  نبود، چون دیدار خانگی پرسپولیس بود. به نظر می‌رسد که بازیکنان پرسپولیس در شوک قهرمان نشدن در آسیا هستند و از لحاظ روحی و روانی نتوانستند خود را پیدا کنند.  

حلالی بیان کرد: به هر حال تیم پرسپولیس بازی‌های سختی برابر تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال دارد، اما اسم این تیم‌ها مهم نیست بلکه سرخپوشان باید کیفیت خود را در این بازی‌ها نشان بدهند.

او در پایان گفت: به نظرم پرسپولیس می‌تواند امسال هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. البته سرخپوشان در بازی با ذوب آهن تمرکز لازم را نداشتند، اما امیدوارم شرایط برای این تیم خوب پیش برود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۹
اين كه غصه نداره داخل يك اتاق هم ميشه يك ستاره ديگه به پيراهن اضافه كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
من خودم پرسپولیسی هستم ولی قبول کنیم تیم در فینال خیلی محتاطانه کار کرد و آن جنگندگی بازیهای قبلی را نداشت در عوض تیم مقابل خیلی باز و راحت کار می کرد.
آخرین اخبار