بازیکن سابق فوتبال:

بازی‌های پرگل باعث جذابیت لیگ برتر فوتبال می‌شوند/ قهرمان نشدن سرخپوشان در روحیه آن‌ها محسوس است

طالبی، بازیکن سابق فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

فرشید طالبی، بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد تیم‌ها در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم بازی‌های پرگل در هفته نهم مشهود بود و تعداد گل‌های زیاد در این هفته از بازی‌ها باعث جذابیت لیگ برتر شد. البته شاکله لیگ به ثبات نرسیده است و شاهد بی نظمی و سردرگمی تیم‌ها هستیم.  

طالبی درباره عملکرد تیم فولاد خوزستان گفت: به نظرم فولاد خوب بازی می‌کند و تفکرات نکونام در وجود بازیکنان نهادینه شده و کار کردن در کنار کی روش تاثیرگذار بوده است.  

تراکتور معضل گلزنی دارد 

او درباره عملکرد تیم تراکتور بیان کرد: تراکتور در خانه اش برابر تیم شهر خودرو امتیاز از دست داد. البته تراکتور با سرمربیگری شجاعی ۲ پیروزی به دست آورد. او توانسته روند تیمی تراکتور را تغییر بدهد. بازیکنان ارتباط خوبی با شجاعی دارند. او خودش هم بازی می‌کند. تراکتور ۲ سال است که معضل گل خوردن و گلزنی دارد و فشار، استرس و نبود هوادار روی بازی سرخپوشان تبریزی تاثیر گذاشته است.

طالبی: بازی‌های پرگل باعث جذابیت لیگ برتر فوتبال می‌شود/ قهرمان نشدن سرخپوشان در آسیا روی روحیه شان تاثیرگذار است 

تیم سپاهان راحت گل می خورد 

بازیکن سابق فوتبال درباره بازی سپاهان و ماشین سازی اظهار کرد: تاکتیک تیم سپاهان با هدایت محرم نویدکیا تغییر کرده و تفکرات محرم به بازیکنان این تیم اصفهانی القا شده است. البته این تیم راحت گل می‌خورد. خوردن ۳ گل  در یک بازی برای این تیم بد است. سپاهان در نیمه‌های  اول و دوم بازی‌ها متفاوت است. این تیم اصفهانی در نیمه دوم شرایط بدنی و تمرکزش افت پیدا می کند. تیم سپاهان ۳  ضربه پنالتی به ماشین سازی اهدا کرد که نوع ایستادن مدافعان درست نبود و بی احتیاطی در بازی بازیکنان سپاهان مشاهده می‌شد. زمانی که داور ۵ پنالتی در یک بازی می‌گیرد، نشان می‌دهد که او ابایی از این کار ندارد.

او افزود: به هر حال یک پیروزی از دست سپاهان پرید. به تیم جوان ماشین سازی تبریک می‌گویم که با وجود این که ۳ گل خورد از تیم بزرگ سپاهان یک امتیاز گرفت. موتور سپاهان با  گلزنی شهباززاده روشن شده است. این تیم خوب گل می‌زند و خیلی راحت هم گل می‌خورد.  

نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا روی بازیکنان تاثیر گذار بوده است 

طالبی درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: ذوب آهن در ابتدای لیگ برتر فوتبال با بدشانسی مواجه شد، اما این تیم به تدریج بهتر بازی کرد. به نظرم قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا روی بازیکنان این تیم تاثیرگذار بوده است. من تجربه ناکامی در فینال آسیا را دارم. بازیکنان  فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کنند. زمانی که قله  فتح نمی‌شود،  تمام خستگی در تنت می‌ماند. در مجموع نایب قهرمانی  آسیا در روحیه بازیکنان پرسپولیس محسوس بود. سرخپوشان در ۲ بازی اخیر برابر نساجی و ذوب آهن نتوانستند امتیاز کامل را بگیرند. پرسپولیس باید پشت سر هم بازی کند و کمبود بازیکن در این تیم جبران شود.  

از تماشای بازی های تیم قلعه نویی لذت می برم 

او درباره بازی استقلال و گل گهر سیرجان گفت: من به صراحت می‌گویم که از دیدن بازی‌های تیم قلعه نویی لذت می‌برم. تیم گل گهر بعد از دریافت ۲ گل از استقلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد. حقیقی گلر گل گهر در نیمه اول ۲ گل به استقلال هدیه داد. از دروازه بانی که به جام جهانی رفته این اشتباهات بعید است. به نظرم گل اول استقلال باعث شد که شیرازه گل گهر به هم بریزد. در مجموع حضور تیم‌هایی مانند گل گهر، فولاد و تراکتور بالای جدول نوید روز‌های خوبی در فوتبال را می‌دهد.  

فدراسیون ۵ ستاره باید تبدیل به مهمانسرا شود 

بازیکن سابق فوتبال درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: مسئولان فوتبال بازی‌های لیگ برتر را با لیگ انگلیس مقایسه می‌کنند. در حالی که فوتبالمان  قابل قیاس با یکدیگر نیست. بازیکنان باید ۳ روز ریکاوری کنند. فشار زیادی روی آن‌ها وارد می‌شود. در مجموع ما در فوتبالمان مشکلات زیادی داریم. اگر فیفا متوجه اتفاقات رخ داده در فوتبالمان شود، در آن صورت به فدراسیون ۵ ستاره جایزه مهمانسرا هم نمی‌دهد.  

او در پایان گفت: به نظرم تیم‌ها با گلزنی به بازی‌های لیگ طراوات می‌بخشند. آن‌ها باید دست از پیروزی‌های اقتصادی بردارند تا شاهد هیجان و جذابیت در بازی‌ها باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار