رئیس فدراسیون دو و میدانی:

شرایط حضور دوندگان را در کمپ کیش فراهم کردیم/ با مربی احسان حدادی همکاری می‌کنیم

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت ورزشکاران المپیکی این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات سپهرزاد مبنی بر تبعیض بین مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد. ما شرایطی را فراهم کردیم تا ورزشکاران زیر نظر مربیان خود در کیش تمرین کنند، اما سپهرزاد این موضوع را قبول نکرد و بیان کرد که برنامه تمرینی شاگردان خود را در ورزشگاه آفتاب انقلاب پیگیری می‌کند.

او ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی حامی ورزشکاران است و برای شیری و علی فتحی گنجی پرتابگران دیسک که زیر نظر سپهرزاد تمرین می‌کنند یک واحد آپارتمان نزدیک ورزشگاه آفتاب انقلاب گرفتیم تا آنها برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند. فدراسیون دو و میدانی همراه با حامی مالی خود کمک می‌کند تا ورزشکاران بدون دغدغه‌ تمرین کنند.

شرایط حضور دوندگان را در کمپ کیش فراهم کردیم/ همکاری خود را با مربی حدادی ادامه می دهیم

سپهرزاد حقوق می گیرد

صیامی بیان کرد: کمیته پرتاب‌ها به وضعیت پرتابگران دیسک کشورمان رسیدگی می‌کند تا اگر مشکلی بود به فدراسیون اعلام شود و اقدامات لازم را انجام بدهیم. سپهرزاد ۶ میلیون تومان از حامی مالی و ۲ میلیون تومان از فدراسیون دو و میدانی حقوق می گیرد. علاوه بر این سپهرزاد به زودی پاداش مسابقات جاکارتا هم می‌گیرد.

ما به ۸۰  مربی و ورزشکار کمک مالی کرده ایم 

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ما کمیته‌های دو و میدانی تشکیل داده ایم. هر مربی و ورزشکاری که در کمیته‌های تخصصی حضور دارد مشکلش در کمیته‌ها حل می‌شود تا با خیال راحت تمرین کند. ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند و دوندگانی که شانس کسب سهمیه را دارند شرایطی برای آن‌ها فراهم کردیم تا در کیش تمرین کنند، اما برخی از ورزشکاران در تهران و شهر‌های خود تمرین می‌کنند. البته کمک هزینه به حساب هیئت‌های استانی واریز کردیم تا امکانات تمرینی برای مربیان و ورزشکاران تامین کنند. به ۸۰ مربی و ورزشکار کمک مالی کرده ایم.

سعی می کنیم مربی آمریکایی حدادی را به ایران بیاوریم 

او درباره وضعیت مربی احسان حدادی گفت: انشاالله حدادی این هفته به کیش می‌رود تا تمرینات خود را پیگیری کند. ما با مک ویلکینز مربی آمریکایی حدادی همکاری خود را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم که این مربی را به ایران بیاوریم تا در کمپ کیش حضور یابد و تمرینات حدادی را زیر نظر بگیرد.

صیامی درباره وضعیت تفتیان دونده المپیکی کشورمان بیان کرد: تفتیان تمرینات خود را برای حضور در المپیک شروع کرده است. البته شرکت تفتیان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن جهان به علت لغو این رقابت‌ها منتفی شده است، اما او آماده مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه و بازی‌های المپیک می‌شود. در حال حاضر تفتیان زیر نظر ماساژور خود در تهران تمرین می‌کند.

 فصیحی در اولین فرصت به صربستان می رود 

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه چرا فرزانه فصیحی به اردوی صربستان نرفته است، گفت: مسابقات دو و میدانی داخل سالن جهان لغو شده به همین علت یک مقدار برنامه آماده سازی فصیحی هم تغییر کرده است. او در اولین فرصت به صربستان می‌رود.

او بیان کرد: ما کمپی در کیش مهیا کرده ایم تا ورزشکاران در آنجا تمرین کنند. ابراهیمی نژاد به همراه مربی خود در مشهد و طیبی دونده کشورمان هم در شمال تمرین می‌کنند. اگر ویروس کرونا ریشه کن شود در آن صورت اردو‌های گروهی هم برای ورزشکاران برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار